فضلی: قیمت خارجی های ما برابر با یک بازیکن ملی پوش بود

وی سپس بر برگزاری اردوهای پیش فصل و جذب دو بازیکن خارجی تاکید کرد: نیازی به اردوهای خارجی نداشتیم و در دو اردوی ملی به اهداف خود رسیدیم. اردوی خارجی دلیلی برای کسب یک رده بندی خوب نیست. در فصل نقل و انتقالات با دو بازیکن خارجی قرارداد بستیم. علیرغم اینکه این دو بازیکن از لیگ های معتبر هستند اما به دلیل نبود واسطه با قیمتی بسیار کمتر از بازیکنان ایرانی جذب شدند. مبلغ قرارداد این دو بازیکن با هم برابر با مبلغ درخواستی از بازیکنی بود که فصل گذشته حتی نیم فصل را در یک تیم رقیب بازی نکرد.
هدف اصلی ما حفظ فرم اولیه تیم از سال گذشته بود. نقل و انتقالات معروف جذب تیم های سطح بالا و صنعتی شده است. باشگاه به ما کمک کرد تا شرایط خوبی داشته باشیم و راضی هستیم. ما همکاری کردیم و باشگاه هم با ما همکاری کرد. از این بابت از مدیریت باشگاه هم تشکر می کنیم.

فاضلی بر هدف گذاری آلومینیوم برای فصل جدید با توجه به خروجی ها و ورودی های نقل و انتقالات تاکید کرد: خروجی های مشخصی با تصمیم کادر فنی بود، اما برخی از آنها مطلوب نبود. بازیکنی مثل علینژاد را در شرایط خاصی از دست دادیم اما شروع خوبی برای باشگاه بود. او از لیگ 1 در باشگاه بود و با پولی که از فروش او به دست آوردیم، با یک بازیکن خارجی قرارداد بستیم. ما می خواهیم بازی به بازی بازی کنیم و تمام برنامه ریزی و توقع ما ایجاد شرایط مناسب است. امیدوارم حس خوبی که تماشاگران از راه دور ارسال می کنند به ما کمک کند تا نتایج خوبی کسب کنیم.


سرویس خبر شماره: 1837763
20 اوت 1401 @ 7:36 ب.ظ
5.8K |

0نقطه نظر

ما نیازی به اردوی خارجی نداشتیم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه نبود تماشاگر چه تاثیری بر بازی فردای تیمش می گذارد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر از شهر خودمان شروع می کنیم. کمبود تماشاگر قطعا یک نکته منفی است اما حداقل برای ما اهمیت چندانی ندارد زیرا حریف هفته اول ما (هواداران) تماشاگر زیادی ندارد. هواداران با اینکه تیم جوان و یکدستی است اما چون جدید است هواداران زیادی ندارد. اما از غیبت تماشاگران در هفته اول ناراحتیم و امیدواریم در هفته های بعد شاهد حضور آنها باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی هفته اول این تیم مقابل هواداران گفت: دوره آماده سازی را زودتر از خیلی از تیم های دیگر آغاز کرده ایم. در فصل جدید به دنبال تجدید قوا بودیم و در همین راستا تعدادی بازیکن جوان به ترکیب ما اضافه شدند. همه این بازیکنان قبلا در تیم های پایه ملی و لیگ برتر بازی می کردند. فکر می کنم میانگین سنی ما از 33 به 28 رسیده است. روند آماده سازی ما فردا به هفته ششم خود پایان می دهد. طبق سیاست های باشگاه، نقل و انتقالاتی را انجام دادیم. هیچ مشکلی نداشتیم و سعی کردیم با حفظ لیست اصلی و جذب افرادی که در آینده به ما کمک کنند هوشمندانه وارد بازار شویم.

سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است با توجه به دیدار مقابل هواداران در هفته اول، غیبت تماشاگران تاثیر چندانی روی این تیم نخواهد داشت.

قرعه سخت آلومینیوم در ابتدای مسابقات آخرین چیزی بود که سرمربی اراکی درباره آن صحبت می کرد: تیمی که می خواهد شرایط خوبی ایجاد کند، قرعه تاثیر چندانی در عملکرد آنها ندارد. ما کار زیادی با قرعه کشی نداریم و باید تاثیر قرعه کشی را مطلقاً صفر کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی