فعلا جوابش را نمی دهم. ساپینتو نباید با فرهاد مقایسه می کرد/ رقبا تعویض های استقلال را بیرون می آورند/ پازل ترکیب استقلال ناقص

کاپیتان سابق تیم استقلال گفت: در حال حاضر اصلا دوست ندارم جواب او را بدهم. در حال حاضر او به زمان نیاز دارد تا افکارش را به تیم جدیدش ارائه کند. کاش کمی زودتر به ایران می آمد و استقلال بیشتری داشت تا بتواند نفرات خودش را جذب کند و تاکتیک هایش را بهتر اجرا کند. شاید اگر ابزار مورد نظرش را در تیم نداشته باشد، نتواند افکارش را به تیم منتقل کند.

پیشکسوت استقلالی در خصوص تعویض های خوب استقلال در نیمه دوم بازی های اخیر و اینکه چرا این تیم در طول بازی مثل 20 دقیقه گذشته بازی نمی کند، توضیح داد: تیم هایی که مقابل استقلال بازی می کنند نیمکت خوبی از استقلال به خصوص در خط حمله ندارند. وقتی در نیمه دوم خستگی برای تیم های رقیب رخ می دهد، می تواند فرصتی برای استقلال ایجاد کند تا سرعت خود را افزایش دهد.

وی افزود: اما متأسفانه در آن چند بازی دیدیم که مرتبا ترکیب تغییر می کرد. ترکیب اصلی و جایگزین ها متفاوت بود. این سوال هم از هماهنگی استقلال ناشی می شود.

صدیق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در گفتگو با خبروشی درباره شرایط این تیم در هفته های اخیر و دستگیری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال نسبتا خوب بازی کرد، در واقع نمی شود. گفت که خوب است ما فقط با یک برنامه بازی کردیم. استقلال در حال حاضر فقط یک روش دارد که فقط با آن بازی می کند. من دقیقا می دانم مشکل از کجاست اما نمی خواهم مشکل کلی تیم استقلال را مطرح کنم چون ممکن است به من ایراد بگیرند که روش تیم استقلال را به رقبا داده ام. اما اگر این تیم پلان B نداشته باشد قطعا در مسابقات با مشکل مواجه خواهد شد.

فعلا جوابش را نمی دهم.  ساپینتو نباید با فرهاد مقایسه می کرد/ رقبا تعویض های استقلال را بیرون می آورند/ پازل ترکیب استقلال ناقص

ورمزیار ادامه داد: خستگی مدافعان حریف و سرعت بازیکنان جدید به عملکرد بهتر استقلال کمک می کند. همین باعث می شود که تعویض های استقلال بیشتر به چشم بیایند.

استقلالی ها در هر چهار بازی اخیر با ترکیب جدیدی به میدان رفته اند، پیشکسوت استقلال در این باره یادآور شد: این سوال در راستای بحث ناقص بودن پازل تیمی استقلال است. استقلال در حال حاضر با استفاده از بازیکنان دیگر نقاط ضعف خود را پوشش می دهد. استقلال در حال حاضر با همین سیستم بازی می کند اما هر تیمی مقابل استقلال با همین سیستم می آید. یکی می خواهد از هوا حمله کند و دیگری از زمین. فکر می کنم اگر استقلال بتواند با ترکیب ثابت بازی کند، حداقل به استقلال کمک می کند تا هماهنگی و هماهنگی بین اعضای تیم ایجاد شود.

وی در خصوص شرایط جدول و فاصله یک امتیازی تیم های پنجم با اول و دوم که هفت و هشت امتیاز است و اگر این ارقام در هفته های آینده تغییر کند، گفت: این جدول قطعا تغییر خواهد کرد. ” امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی کسب کند. باید امتیاز جمع کند. زیرا هر چه این مسابقات به پایان می رسد، امتیاز گرفتن دشوارتر می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: در گفت و گو با شما در ابتدای لیگ برتر گفتم که پازل ترکیبی استقلال کامل نیست. در واقع دو سه پست از این تیم کم یا کم است. اگر به دو بازی قبلی مقابل مس کرمان دقت کرده باشید، وقتی ساپینتو حردانی را از ترکیب خارج کرد، جعفر سلمانی را وارد زمین کرد و او را در دفاع راست بازی داد! یعنی پازل استقلال کامل نیست. از نوع تشکیل تیم و دلیل جذب استقلال اطلاعی ندارم اما در کل پازل استقلال کامل نیست.

وی خاطرنشان کرد: خود آقای ساپینتو قطعا بهتر می تواند به این سوال پاسخ دهد. شاید آنها افرادی را که می خواستند برای سیستم مورد نظر او فراهم نکردند. من دوست ندارم به او جواب بدهم، اما در کل فکر می کنم بهتر است به کار دیگران اهمیت ندهیم و کار خودمان را انجام دهیم. فرهاد مجیدی افکار خودش را داشت، ایشان هم فکر خودش را دارد. باید کار کند و نتیجه بدهد. مقایسه کردن خود با فرهاد مجیدی اشتباه است.