فغانپور: حضور شهره موسوی در فدراسیون بلامانع است

رئیس معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض برخی از شاکیان خصوصی وی که در بیرون برج میلاد به حضور موسوی در فدراسیون حضور داشتند، گفت: پرونده برای تایید صلاحیت افراد برای عضویت در هیات مدیره مفتوح است. ، اما در مرحله تایید صلاحیت نبوده و عضو هیئت مدیره محسوب می شوند. اعتبارسنجی فقط در زمان انتخابات صورت می گیرد.

رئیس دپارتمان حقوقی اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی است که عضو جنجالی هیات مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس مشکلی برای ادامه فعالیت خود ندارد.

فغانپور: حضور شهره موسوی در فدراسیون بلامانع است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صفی الله فغانپور در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022، در خصوص اظهارنظر حامیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری. از فعالیت سیده شهره موسوی در این فدراسیون گفت: ایشان (موسوی) یکی از اعضای هیئت مدیره هستند و طبق قانون و آیین نامه اساسنامه فدراسیون فوتبال می توانند تا فینال به کار خود ادامه دهند. تصمیم گیری


سرویس خبر شماره: 1852594
17 نوامبر 1401 ساعت 23:43 |
2.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

او در جلسات شرکت می کند.

وی ادامه داد: وی (شهره موسوی) تاکنون در سه جلسه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور نداشته است که اگر به چهار جلسه می رسید مشکلاتی ایجاد می شد اما در برخی از جلسات آنلاین حضور پیدا کرد و در جلسه شنبه هفته گذشته حضور پیدا کرد. . معاینه بدنی داشت بنابراین اساسنامه فدراسیون می گوید که او مشکلی برای حضور در هیات مدیره ندارد.

فغانپور خاطرنشان کرد: تا زمانی که ایشان در هیات مدیره هستند اگر تصمیم قطعی داشته باشند از حضور در هیات مدیره محروم می شود که فعلا اینطور نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی