فغانی: هدف ما قضاوت در فینال جام جهانی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا فغانی که قضاوت بازی امروز سپاهان و تراکتور را بر عهده داشت پس از پایان بازی گفت: طبق صحبت ها و توافقات انجام شده قرار بود هر بار استرالیایی در ایران باشم. لیگ تعطیل است.» باید بر اساس نیاز آنها در بازی های مورد نظر قضاوت کنم که بازی امروز بخشی از قضاوت خواهد بود و احتمالاً هفته آینده نیز بازی برگزار می شود.

فغانی در مورد اینکه آیا وعده های آموزش سه ماهه عملی می شود، گفت: اینها مسائل مدیریتی است که من و دوستانم نمی توانیم در مورد آن اظهار نظر کنیم. کسانی که صحبت کردند مسئول هستند و امیدوارم به وعده هایشان عمل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841473
سپتامبر 09, 1401 در 23:22
186

0نقطه نظر

هفته آینده هم قضاوت می کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه چون VAR نداریم داوران ما از مسابقات بین المللی کنار گذاشته می شوند باید بگویم داورانی برای مسابقاتی انتخاب می شوند که در کشور خود VAR دارند و داوران آنها باید مجوز داشته باشند و من فکر می کنم این موضوع با وعده های مسئولان حل شود.»

وی درباره قضاوت در جام جهانی و احتمال حضور در فینال این رقابت ها گفت: هدف ما قضاوت در مراحل بالاتر جام جهانی و فینال است. با توجه به تجربیاتی که به دست آورده ایم کار بسیار سختی در پیش داریم و توقعات در ایران افزایش یافته است و همه فکر می کنند چون در دور قبل رده بندی را قضاوت کردیم این دور باید فینال باشد اما اینطور نیست. مورد، و ما باید سخت و قدم به قدم با کمک قضات کار کنیم، بیایید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

علیرضا فغانی می گوید برای قضاوت فینال جام جهانی راه سختی در پیش دارد.

فغانی: هدف ما قضاوت در فینال جام جهانی است

فغانی در واکنش به احتمال غیبت منصوری و ابوالفضلی از داوری به دلیل کمبود VAR در ایران، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. بچه ها در جام جهانی 2018 و سایر تورنمنت هایی که ما حضور داشته ایم با سیستم VAR کار کردند و هیچ مشکلی نداشتند.