فقط دروسی می تواند جایگزین مورینیو شود


سرویس خبر شماره: 2025122
10 ژوئن 1403 در 10:51 ق.ظ |
608

0نقطه نظر

لوکا تونی:

لوکا تونی، بهترین گلزن سابق سری آ، معتقد است دنیل دی روسی بهترین گزینه برای جانشینی مورینیو در رم بوده است.

فقط دروسی می تواند جایگزین مورینیو شود

به گزارش “ورش سه”، دی روسی در ژانویه جایگزین مورینیو شد و نتایج خوبی با این تیم کسب کرد و به همین دلیل به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

تونی در مورد هم تیمی سابق خود در تیم ملی ایتالیا گفت: او همیشه می‌خواست مربی شود و تنها کسی بود که می‌توانست جای مورینیو را در رم بگیرد و فشار را تحمل کند. او خوب کار می‌کند، او به تیم هویت بخشیده است، اما توقعات در این فصل بالاتر خواهد بود. باید دید آیا باشگاه خواسته های او را در پنجره نقل و انتقالات برآورده می کند یا خیر.

اولیویه ژیرو، مهاجم سابق آرسنال و چلسی، با پایان قراردادش در ماه ژوئن، به صورت رایگان به لس آنجلس اف سی خواهد پیوست و سن سیرو را ترک خواهد کرد. بازیکنانی مانند یوشوا زیرکزی و بنجامین چسکو به میلان لینک شده اند، اما تونی معتقد است روسونری باید به دنبال گزینه های دیگری باشد. تونی به میلان توصیه می کند ستاره های منچسترسیتی یا رئال مادرید را جذب کند.

این مهاجم بازنشسته به روزنامه توتو اسپورت گفت: “اگر جولن آلوارز دیگر نمی خواهد روی نیمکت بنشیند، او بازیکن باتجربه ای است که به پیروزی عادت کرده است. اگر من بودم، بازیکنان باشگاه های بزرگی را که به اندازه کافی بازی نمی کنند، جذب می کردم. ببینید میلان با پولیشیچ چه کرد. وقتی به رودریگو فکر می کنم، او بلافاصله با امباپه رقابت خواهد کرد، بنابراین بهتر است که شخصاً به باشگاهی مانند میلان بپیوندد نیمکت یک باشگاه دیگر

زلاتان ابراهیموویچ نقش مهمی در استراتژی نقل و انتقالات میلان و انتخاب سرمربی جدید خواهد داشت. این بازیکن سوئدی در دسامبر 2023 به عنوان مشاور انتخاب شد، آیا نقش جدید برای او مناسب است؟ تونی پاسخ داد: باید ببینیم که آیا او این کار را دوست دارد یا نه.

مجله اخبار فوتبال خارجی