فقط یک پنالتی به سیستم سه دفاعی نفوذ کرد! (عکس)


سرویس خبر شماره: 1866178
فوریه 02, 1401 در 04:08 ب.ظ
344 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آلومینیوم با سیستم جدید در مقابل دیدگان هواداران به میدان رفت.

فقط یک پنالتی به سیستم سه دفاعی نفوذ کرد!  (عکس)

رحمتی با استفاده از امیرمحمد هوشمند بین سیدمهران موسوی و وحید محمدزاده، برای بازی با هواداران تهرانی سیستم دفاعی سه طرفه را انتخاب کرد که راه را برای کار تاکتیکی آلومینیوم اراک هموار کرد و علاوه بر عملکرد ثابت در کار دفاعی، آنها در فاز هجومی نیز عملکرد بهتری از خود نشان دادند و نسبت به بازی های گذشته چندین بار دروازه هواداران را تهدید کردند که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

این تغییر سیستم رحمتی بزرگترین شگفتی ساکت الهامی بود که می خواست در خانه سه امتیاز از اراکیس بگیرد اما آلومینیوم اراک توانست شکل بازی را برای هواداران تغییر دهد تا نیمه دوم را با یک امتیاز و یک گل آغاز کنند. نقطه پنالتی

1794071



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران تهرانی پس از چهار هفته بدون شکست و توقف تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان و سپس دو برد متوالی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر و چادرملو در جام حذفی به مقام سومی بازی دیروز مقابل این تیم رسیدند. اراک. آلومینیوم برای گرفتن پیاپی پیروز شد اما شاگردان سید مهدی رحمتی مانع شدند.

کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم تصمیم گرفت در تمام مسابقات این فصل با روشی متفاوت و با سیستم 2-5-3 به جای 1-5-4 به مصاف هواداران تهرانی برود که همین امر شاگردان الهامی را از انجام کارهای تاکتیکی ناتوان کرد. . در زمین و به غیر از گلزنی از روی نقطه پنالتی، با هدایت رحمتی خطر دیگری روی دروازه این تیم ایجاد نکردند.

1794069