فلیک: نویر همچنان بهترین دروازه بان جهان است

میزبانی جام جهانی در قطر و شرایط ورزشگاه های این کشور؟ این سازه ها در عکس ها بسیار زیبا و باشکوه به نظر می رسند. فکر می کنم شرایط برگزاری جام جهانی بسیار خوب است

مصدومیت توماس مولر؟ البته او مدت زمان مصدومیت طولانی تری داشت. مولر اینجا و در مونیخ به خوبی تمرین کرده است و ما بازیکنان با کیفیت زیادی در خط حمله داریم. هم توماس مولر و هم آنتونیو رودیگر می توانند روز شنبه با تیم تمرین کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود یک هفته تا اولین بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی مقابل ژاپن باقی مانده است و این تیم فردا در دیداری دوستانه به مصاف عمان می رود. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه ژرمن ها پیش از این بازی توضیحاتی در مورد وضعیت تیمش و بازیکنان باتجربه ای چون مانوئل نویر و توماس مولر ارائه کرد.


سرویس خبر شماره: 1853713
24 نوامبر 1401 @ 7:17 ب.ظ
214

1نقطه نظر

هانسی فلیک گفت: ما به دنبال این هستیم که کدام بازیکنان زیاد بازی کرده‌اند و کدام بازیکنان ممکن است به استراحت نیاز داشته باشند. ما می‌خواهیم همه بازیکنان قبل از بازی با ژاپن در یک سطح باشند، بنابراین به چند بازیکن برای بازی فردا استراحت خواهیم داد. سبک فوتبال ما می خواهیم فعال باشیم و خیلی بالا بازی کنیم، می خواهیم حریف را مجبور به اشتباه کنیم.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد که بازیکنان تیمش با آمادگی به جام جهانی صعود کنند.

فلیک: نویر همچنان بهترین دروازه بان جهان است

بازگشت مانوئل نویر به میادین؟ من مدت زیادی است که نویر را می شناسم و او سطح پست دروازه بانی را بالا برده است. برای من، نویر بهترین دروازه بان جهان است و بسیار خوشحالم که او در کنار ما است.