فنهال: به تنهایی به باشگاه تجاری مانند یونایتد نروید

همه نشانه ها حاکی از آن است که تون هاگ در پایان فصل آژاکس را ترک کرد و در یکی دو هفته گذشته گمانه زنی ها مبنی بر هدایت او در یونایتد زیاد شده است. منچستریونایتد نیز نظر مثبتی به مائوریسیو پوچتینو و جولن لوپتگی دارد. امروز نیز شایعاتی مبنی بر علاقه یونایتد به سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه منتشر شد.

فن خال گفت: اریک تن هاگ مربی بزرگی است و انتخاب او برای منچستریونایتد خوب به نظر می رسد اما باید گفت که یونایتد یک باشگاه تجاری است و مدیریت این تیم سخت خواهد بود. برای تون هاگ بهتر است به یک باشگاه فوتبال واقعی برود. ما هر از گاهی با اریک صحبت می کنیم، اما درباره پیشنهاد منچستر به او چیزی نگفته ام. اگر با من تماس بگیرد، به او می گویم که بهتر است برای مربیگری به باشگاه دیگری برود.

در این دیدار از فن خال در مورد شایعاتی مبنی بر حضور اریک تون هاگ، سرمربی آژاکس روی نیمکت منچستریونایتد سوال شد. فن خال که از سال 2014 تا 2016 هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشت و همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت، به تون هاگ توصیه کرد که به یونایتد نرود.

سرمربی تیم ملی هلند به اریک تانهاگ توصیه کرده است که پیشنهاد منچستریونایتد را رد کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند با برتری مقابل دانمارک در دیداری دوستانه خود را برای بازی فردا مقابل آلمان آماده می کند. بازی کلاسیک اروپا و به همین مناسبت لوئیس فن خال سرمربی هلندی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

دیلی میرور اما معتقد است تن هاگ کمی نسبت به رقبای خود برتری دارد و شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت داغ یونایتد دارد. او مدتی است که روی زبان انگلیسی خود کار می کند و اکنون روانتر از قبل صحبت می کند. گفته می شود او در مذاکرات با یونایتد دستمزد بالایی درخواست نکرده است و باید دید در نهایت به صحبت های فن خال گوش می دهد یا ریسک مدیریت شیاطین سرخ را می پذیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817089 |
08 فروردين 1401 ساعت 19:53 |
1 نتیجه |

0نظرات

منچستر برای او خوب نیست