فن دایک: سنگال بدون سادیو مانه قوی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام نام سادیو مانه با وجود مصدومیت در ترکیب بایرن مونیخ در دیدار هفته گذشته مقابل بارسلونا، در فهرست تیم ملی سنگال برای جام جهانی 2022 قرار گرفت.وردربرمن. البته شکی نیست که سادیو مانه در بازی افتتاحیه گروه A سنگال مقابل هلند در 21 نوامبر حضور نخواهد داشت. حال ویرجیل فن دایک با ابراز تاسف از این اتفاق مدعی شد که تیم ملی سنگال بدون سادیو مانه نیز مدعی قدرتمندی برای لاله های نارنجی جام جهانی خواهد بود.

ویرجیل فن دایک، مدافع باتجربه تیم ملی هلند اعتراف کرد که از مصدومیت سادیو مانه ناراحت بوده است.

فن دایک: سنگال بدون سادیو مانه قوی است

ما بازیکنان سخت تلاش می کنیم تا به این مرحله برسیم و سادیو مانه یک چهره مهم در ترکیب تیم ملی سنگال و برای این کشور محسوب می شود. اما این مصدومیت برای مانه سخت است و من برای او متاسفم. فقط می‌خواهم به خود سادیو بگویم، چه بازی کند چه نکند، بازی بسیار سختی مقابل سنگال برای تیم ملی هلند خواهد بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویرجیل فن دایک گفت: “هر اتفاقی برای سادیو مانه بیفتد، سخت خواهد بود. فکر نمی کنم او بتواند مقابل هلند بازی کند، اما آنها بدون سادیو مانه تیم بزرگی دارند. بیش از هر چیزی برای خود سادیو من بودم. از این مصدومیت ناراحتم، راستش راضی نیستم و خودم هم شرایط مشابهی را پشت سر گذاشتم و یورو 2021 را به دلیل مصدومیت از دست دادم.


سرویس خبر شماره: 1853725
24 نوامبر 1401 ساعت 21:00
8.7 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر