فن دایک: ما از مصدومیت می ترسیم نه از رقبا!


کد اطلاعات: 1985172
16 دسامبر 1402 در 02:09
501 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، با اشاره به پارگی رباط صلیبی جوئل ماتیپ، گفت که تیمش باید از مصدومیت بترسد.

فن دایک: ما از مصدومیت می ترسیم نه از رقبا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان شفیلد یونایتد بود و برای حفظ فشار روی تیم پیشرو یعنی آرسنال نیاز به یک پیروزی مهم خارج از خانه داشت که موفق شد به پیروزی برسد و آن را شکست دهد. میهمان 2-0 فان دایک کاپیتان لیورپول موفق شد اولین گل این تیم را در این دیدار به ثمر برساند. او در مصاحبه ای پس از بازی تیمش از فرم این تیم ابراز رضایت کرد.

اولین گل فصلت را زدی؟
“بله، واضح است که برای من بسیار مهم است. سه امتیاز بزرگ، یک کلین شیت و اکنون ما برای یک بازی بزرگ دیگر در پالاس آماده می شویم.”

لیورپول مدعی است و این بازی نشانه ای بود؟
“راستش را بخواهید، فکر می کنم خیلی خوب کار کردیم. بدیهی است که در مالکیت توپ بسیار خوب بودیم. می دانید، وقتی توپ را در مناطق خاصی از دست می دهید، می توانید منتظر ضدحمله باشید، اما ما خوب کار کردیم.” امروز بسیار تهاجمی بودیم، اما همچنان پیروز شدیم و فکر می کنم امروز گام بزرگی به سوی اهداف ما بود.”

1963408

تشویق فرم و پیشرفت تیم در این فصل؟
“ببینید، دسامبر است و بازی های زیادی در راه است. متأسفانه ما روز گذشته جوئل ماتیپ را به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از دست دادیم و همه از این بابت ناراحت هستیم. این یک نشانه است؛ ما در فوتبال جهان مشکلات زیادی داریم. ، این چیزی است که ما باید از آن بترسیم.
برای ما شروع خوبی برای دسامبر است و بازی‌های بزرگ زیادی را در انتظار داریم. من مشتاقانه منتظر هر کدام هستم. ما به کل تیم نیاز داریم. برای اینکه ببینیم الان چه چیزی داریم و امیدوارم بازیکنان مصدوم برگردند و به ما کمک کنند تا نتایج بهتری بگیریم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی