فن نیستلروی: آرسنال من را دوست دارد!

رود فن نیستلروی، سرمربی آیندهوون، پس از دریافت گل حساس مقابل توپچی ها با پیراهن یونایتد، گفت که هواداران آرسنال امشب در امارات از او استقبال گرمی خواهند کرد.

فن نیستلروی: آرسنال من را دوست دارد!

این پنالتی مهم ترین اتفاق دوران فوتبالی من نیست، اما حالا که دوباره با آرسنال روبرو می شوم، خاطرات دوباره زنده شده است و مطمئناً این پنالتی را به خاطر خواهم آورد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

نیستلروی که با یونایتد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد، هنوز در یاد هواداران هر دو تیم است زیرا او یک پنالتی را در بازی حساس بین یونایتد و آرسنال از دست داد. بازی ای که در فصل 4-2003 در اولدترافورد برگزار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آیندهوون امشب در چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف آرسنال می رود. این دیدار به میزبانی توپچی ها در ورزشگاه امارات برگزار می شود. سرمربی این تیم هلندی رود فن نیستلروی است که یکی از اسطوره های منچستریونایتد محسوب می شود و سابقه زیادی در تقابل با آرسنال دارد.

در این دیدار فشار روی دو تیم واقعا زیاد بود زیرا ما و آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگیدیم. نتیجه بازی های ما می تواند عنوان قهرمان لیگ را مشخص کند. اما بیست سال از آن روزها می گذرد.


سرویس خبر شماره: 1849163
28 اکتبر 1401 @ 5:25 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سرمربی آیندهوون گفت: “انتظار استقبال گرم در امارات دارم. به لطف پنالتی از دست رفته من بود که آرسنال در آن سال قهرمان لیگ شد تا رکورد قهرمانی های متوالی خود در لیگ را حفظ کند.”

نیستلروی که امشب به عنوان سرمربی آیندهوون برای رویارویی با آرسنال به انگلیس بازگشته است، به شوخی گفت که هواداران توپچی ها مطمئناً با آغوش باز از او برای از دست دادن آن پنالتی استقبال خواهند کرد.