فهرست ایتالیا برای مسابقه بزرگ با یک غایب مهم


سرویس خبر شماره: 1970769
14 اکتبر 1402 در 22:32 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایتالیا برای دو دیدار مقابل مالت و انگلیس اعلام شد. این دومین لیستی است که لوچیانو اسپالتی، سرمربی جدید ایتالیا اعلام می کند.

فهرست ایتالیا برای مسابقه بزرگ با یک غایب مهم

به گزارش “ورش سه”، لوچیانو اسپالتی که اخیراً پس از جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا و سفرش به عربستان برای هدایت تیم ملی این کشور سرمربی آتزوری شد، امروز اعلام کرد: لیست بازیکنان دعوت شده برای روز آینده فیفا تهیه شد

اسپالتی فصل گذشته کار بزرگی انجام داد و ناپولی را پس از تقریبا سه دهه دوباره به قهرمانی سری آ رساند. اما در پایان فصل اسپالتی از قهرمان ایتالیا جدا شد و اعلام کرد که قصد دارد یک فصل استراحت کند.

اما ایتالیا که احساس می‌کرد با جدایی غیرمنتظره مانچینی دستشان در جریان است، تلاش کرد تا رضایت اسپالتی و ناپولی را جلب کند و در نهایت او رسماً به عنوان سرمربی – سرپرست لاجوردی معرفی شد.

با اعلام لیست امروز اسپالتی، مشخص شد که او به دنبال ایجاد تغییرات قابل توجهی در فاز تهاجمی تیمش است. مویز کین پس از مدت ها به تیم ملی ایتالیا دعوت شد. آخرین بازی بین المللی کین در اکتبر 2021 خواهد بود البته می توان گفت که او این شانس را داشت که با شانس و به لطف مصدومیت چیرو ایموبیله بازیکن لاتزیو به تیم ملی بازگردد.

یکی از بازیکنانی که اسپالتی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد، مدافع ایتالیایی، دستینی اودوگی است که اولین حضور درخشانی در لیگ برتر با تاتنهام داشت. یکی دیگر از بازیکنان تاتنهام در لیست اسپالتی دیده می شود. ویکاریو دروازه بان این تیم است.

1936664

یکی دیگر از بازیکنانی که پس از مدت ها به تیم ملی بازگشت، جاکومو بوناونتورا است. این ستاره فیورنتینا آخرین بار در سال 2020 پیراهن آتزوری را بر تن کرد.

لیست اسپالتی سه غایب مهم دارد. مهمترین غایب بدون شک مارکو وراتی است که تابستان امسال از PSG جدا شد و به العربی قطر پیوست. اسپالتی متئو پولیتانو از ناپل و متئو رتگی از جنوا را به تیم ملی دعوت نکرد.

ایتالیالیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایتالیا:

جیانلوئیجی دوناروما، الکس مرت، ایوان پرودل، گوگلیمو ویکاریو، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، کریستیانو بیراگی، ماتئو دارمیان، جووانی دلورنزو، فدریکو دیمارکو، فدریکو گاتی، جانلوکا مانچینی، جورجیو دستینی اسکالوینا، ژورجیو اوکولونا، نئوکوینا، برایان کریستانت. دیوید فراتسی، مانوئل لوکاتلی، ساندرو تونالی، دومنیکو براردی، فدریکو کیزا، مویسس کین، جاکومو راسپادوری، جانلوکا اسکاماکا، ماتیا زاکانی، نیکولو زانیولو

مجله اخبار فوتبال خارجی