فوتبالیست سال آسیا در کویت تبعید شد! (عکس)

ماجرا از این قرار است که در شبکه اجتماعی اسنپ چت یکی از هواداران تیم ملی قطر به کیفیت پایین ملی پوشان کشورش و شکست در دومین دیدار مقابل سنگال که منجر به حذف میزبان جام جهانی شد، اعتراض کرد. و به عبدالکریم حسن توصیه می کند: به جای حضور در فضای مجازی روی کیفیت بازی خود کار کند.

عبدالکریم حسن، مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 به تیم الجهرا در لیگ کویت پیوست.

فوتبالیست سال آسیا در کویت تبعید شد!  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1866729
05 فوریه 1401 در 05:28 ب.ظ |
11.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اما متن بلند بالای آن هوادار با پاسخ کوتاه و تمسخرآمیز مدافع تیم ملی قطر همراه شد و اسکرین شات آن دیالوگ به سرعت در فضای مجازی قطر منتشر شد. پس از این مشکل مسئولان تیم فوتبال السد به شدت از دست عبدالکریم حسن عصبانی شدند و این بازیکن را از تیم خود حذف کردند.

الجهرا که در حال حاضر در رده چهارم جدول 10 تیمی لیگ کویت قرار دارد، می تواند در ادامه فصل از خدمات مرد سال آسیا 2018 استفاده کند و اینکه عبدالکریم حسن کویت و این تیم دسته دومی را انتخاب کرد. دنبال حرفه فوتبال او منحصر به فرد است، بسیار عجیب است.

1794997



مجله اخبار فوتبال خارجی

عبدالکریم حسن که به نظر می رسد جایی در تیم ملی کشورش ندارد، مجبور شد برای ادامه فوتبال خود به کویت سفر کند و پیراهن تیم کمتر شناخته شده الجهرا را بر تن کند. این تیم کویتی با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی خود از جذب این مدافع باتجربه خبر داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد روند نزولی عبدالکریم حسن، مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 همچنان ادامه دارد. پس از رسوایی های متعدد حذف تیم ملی قطر از جام جهانی، این مدافع باتجربه از تیم باشگاهی اش کنار گذاشته شد.