فوتبالیست ها هر چقدر هم که پول در بیاورند، زندگی شان را بنوشید!

حسین پورامینی در گفت و گو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” درباره فصل گذشته اظهار داشت: واقعیت این است که از نظر فوتبالی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته ام. با اینکه سرحال و آماده بودم اما سلیقه مربیان پیکان و مس رفسنجان به گونه ای بود که شرایط چندان خوبی نداشتم. البته 20 بازی با پیکان و مس انجام دادم اما باید به سلیقه مربیان احترام بگذارم.
وی در خصوص جدایی از مس رفسنجان با وجود اینکه با این تیم قرارداد داشت، تاکید کرد: برای این موضوع دلایل خاص خود را داشتم. بازیکنان زیادی در پست من بودند. ما در مس 4 هافبک دفاعی بودیم و می خواستم به تیمی بروم که بتوانم بیشتر در آن بازی کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم بروم. خدا را شکر در دوستی این اتفاق افتاد.
هافبک باتجربه فوتبال ایران درباره آینده فوتبالش گفت: فعلا منتظرم ببینم شرایط چطور پیش خواهد رفت. باید پیشنهاداتم را بررسی کنم و در نهایت به تیمی بروم که مناسب من است. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم و فصل خوبی داشته باشیم.
پورامینی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر گفت: به نظر من کیفیت لیگ گذشته نسبت به سال های گذشته خوب نبود. در لیگ های گذشته کیفیت فنی مسابقات بالاتر بود.
وی درباره انتقاد از قرارداد بالای فوتبالیست ها گفت: با توجه به تورم بالایی که در جامعه ما وجود دارد نمی توان به قرارداد فوتبالیست ها انتقاد کرد. من خودم فوتبالیست هستم و همیشه می گوییم که یک فوتبالیست لیاقت پولی را دارد که می گیرد. یک فوتبالیست حدود 11 ماه از خانواده اش دور است، مصدوم می شود، مسافت های طولانی را می پیماید و شما نمی توانید این را مقصر بدانید. پس هر چقدر هم که فوتبالیست ها دستمزد می گیرند، زندگی شان را بنوشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک سابق مس رفسنجان می گوید هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.


سرویس خبر شماره: 1832586
17 جولای 1401 @ 2:09 بعد از ظهر
1.6 هزار |

0نقطه نظر

پورامینی: می خواستم بازی کنم، من را ترک کردم