فوتبال بانوان – تظاهرات بازیکن سپاهان علیه سرمربی تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1844261
27 سپتامبر 1401 ساعت 15:10
211

0نقطه نظر

داوودی که با حضور مریم ایراندوست به اردوی تیم ملی دعوت شده بود درباره دعوت نکردن مریم آزمون به تیم ملی گفت: فکر می کنم دلیلش این است که خانم آزمون هیچ کدام از مسابقات ما را از نزدیک تماشا نمی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره 26 ساله باشگاه سپاهان که از 19 سالگی وارد فوتبال حرفه ای شد، معتقد است در باشگاه ذوب آهن به همه بازیکنان احترام گذاشته نمی شود.

وی می افزاید: در نهایت در 19 سالگی متوجه شدم که باشگاه آینده سازان در اصفهان به دنبال استعدادیابی هستند و در آن زمان تست دادم و قبول شدم و از آنجا بود که سفر فوتبالی من آغاز شد.

مینا داوودی، ملی پوش سابق فوتبال بانوان که در فصل نقل و انتقالات به سپاهان پیوست، در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” نسبت به دعوت شدنش به تیم ملی اعتراض کرد.

فوتبال بانوان - تظاهرات بازیکن سپاهان علیه سرمربی تیم ملی

مینا داوودی در خصوص اینکه چرا خیلی دیر در فوتبال بانوان کشف شد، گفت: متاسفانه در سال های اخیر به خصوص در روستایی که ما زندگی می کردیم هیچ وقت چیزی به نام استعدادیابی وجود نداشت، فوتبال بازی می کردم و حتی مخفیانه به خیابان ها می رفتم و بازی پسرها را تماشا کرد

کاپیتان سابق تیم ذوب آهن در خصوص انحلال تیم فوتبال بانوان گفت: این باشگاه نسبت به همه بازیکنان بد بوده است، ما سال ها برای این تیم زحمت کشیده ایم اما در نهایت تعدادی از اخلالگران به فکر انحلال هستند. این تیم.”

ستاره باشگاه سپاهان در خصوص شرایط فوتبال بانوان ایران می افزاید: فوتبال بانوان در ایران پس از دستگیری شهره موسوی به حالت تعلیق درآمده است و متاسفانه در حال حاضر دغدغه همه مسئولان فقط جام دنیای مردان است اما ما انتظار می رود با نزدیک شدن به رقابت های مقدماتی المپیک، آقای تاج نگاه ویژه ای به فوتبال بانوان داشته باشد.