فوتبال ستاره تاتنهام در آستانه پایان بود! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2008031
20 مارس 1402 در 6:33 ب.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جان مک گین، کاپیتان استون ویلا به دلیل خطا روی Destiny O’Dougie بازیکن تاتنهام با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

فوتبال ستاره تاتنهام در آستانه پایان بود!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاپیتان استون ویلا، جان مک گین، از داور بازی کریگ کاوانا مقابل تاتنهام به دلیل خطای خطرناک روی سرنوشت اودوگی تاتنهام، یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

در این دیدار که با نتیجه 4 بر صفر به سود تاتنهام به پایان رسید، تیم میهمان از دقیقه 65 با اخراج مک گین با یک بازیکن کمتر کار را دنبال کرد.

2000024

تیم تحت هدایت اونای امری که در دقایق 50 و 53 گلزنی کرده بود، بازی را با عصبانیت بیشتری دنبال کرد که باعث اخراج بازیکنی از آن تیم شد. اودوگی توپ را در گوشه چپ زمین دریافت کرده بود و به سمت استون ویلا می رفت که مک گین وارد شد.

بدون توجه به موقعیت توپ، مانند توپ به پای راست اودوگی برخورد کرد و به سرعت با عصبانیت بازیکنان تاتنهام مواجه شد. اودوگی بلافاصله بلند شد و به نظر می رسید می خواهد به هافبک ویا حمله کند اما بلافاصله از شدت درد روی زمین افتاد.

2000026

قبل از اینکه Unai Emery بتواند مک گین را از چالش خط خارج کند، بازیکنان هر دو تیم با هم درگیر شدند و مسابقه برای چند لحظه نزدیک بود.

پس از این درگیری، کاوانا به عنوان داور مسابقه بدون لحظه ای صبر به بازیکن ایرلندی کارت قرمز مستقیم داد تا زمین را ترک کند.

2000025

اودوگی خوش شانس بود که فقط درد زیادی متحمل شد و مصدومیت جدی نداشت تا بقیه بازی را بدون مشکل انجام دهد.

مجله اخبار فوتبال خارجی