فوری: استقلال – پرسپولیس در هفته دوازدهم

دربی فوتبال تهران نود و نهم در هفته دوازدهم لیگ برتر بیست و دوم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود.

دربی بازی رفت لیگ برتر بیست و دوم نود و نهمین رقابت استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ است و البته این بازی امسال جذابیت های زیادی خواهد داشت. استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته و پرسپولیس به عنوان تیمی که پس از 5 سال لیگ را از دست داد، در هفته دوازدهم لیگ برتر با تغییرات زیادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در هر صورت اهالی فوتبال منتظر هفته دوازدهم لیگ هستند تا شاهد بازی زیبا و پرهیجان استقلال و پرسپولیس باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی بر اساس قرعه کشی که امشب با حضور مسئولان فوتبال و البته افشین پیروانی و بیژن طاهری، مدیران پرسپولیس و استقلال انجام شد، بازی دربی پایتخت در هفته دوازدهم برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1835260
03 اوت 1401 در 06:20 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر

یکی از اتفاقات جالب در تمام قرعه کشی های لیگ برتر، لحظه جدال است استقلال و پرسپولیس و این موضوع طرفداران فوتبال را هیجان زده می کند. بازی سنتی فوتبال سرخابی ها که همیشه حساسیت های زیادی دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است.

بدون شک تقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو و یحیی گل محمدی در این دیدار جذاب خواهد بود. چندین دربی قبلی لیگ برتر و تورنمنت های دیگر با مربیان ایرانی برگزار شده است و حالا که مربی خارجی مانند ساپینتو در این بازی حضور دارد و روی یکی از نیمکت ها می نشیند نیز قابل توجه است. ضمن اینکه یحیی گل محمدی با تدابیر خود تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال عصر دوشنبه در سالن اجتماعات هتل اوین تهران برگزار شد و 16 تیم لیگ برتری در 30 هفته این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند.