فوری: ترابی و موسوی محروم شدند

درگیری لفظی و فیزیکی مهدی ترابی و احمد موسوی در این صحنه منجر به کارت زرد هر دو بازیکن شد اما لحظاتی بعد بازیکن پرسپولیس با کارت قرمز مستقیم و پنالتی اخراج شد. مدافع

جنجال این درگیری و اظهارات پس از پایان بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمک کرد تا به این پرونده رسیدگی کند و دستور موقت خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در بازی دیروز پرسپولیس و نساجی صادر کند.

1788470

لازم است بازیکنان مذکور روز دوشنبه مورخ 19/10/1301 در محل کمیته انضباطی حضور یابند. رای صادره ظرف دو روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

1788638



مجله اخبار فوتبال داخلی

دو بازیکن بد پرسپولیس و نساجی در هفته آخر نیم فصل محروم شدند.

فوری: ترابی و موسوی محروم شدند

ترابی و موسوی در جریان بازی چندین بار با هم درگیر شدند اما تکل نساجی روی پای بازیکن ملی پوش پرسپولیس واکنش شدید آن بازیکن به سمت موسوی را در پی داشت و از آنجا درگیری فیزیکی بین آنها آغاز شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:
بر اساس گزارش رسمی دیدار پرسپولیس و نساجی از سری مسابقات لیگ برتر، تخلفاتی از سوی مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس و سیداحمد موسوی بازیکن تیم نساجی صورت گرفته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 60 بازی دیروز پرسپولیس و نساجی که با برتری پنج بر یک قرمزها ادامه داشت، درگیری مهدی ترابی و سید احمد موسوی باعث وقفه در بازی شد. یکی از آنها کارت قرمز گرفت.

از آنجایی که تخلفاتی که به دلیل ماهیت تخلف نسبت به یکدیگر و رفتار غیرورزشی صورت گرفته است مستلزم صدور دستور موقت است، لذا بر اساس ماده 100 آیین نامه انضباطی و تا اتخاذ تصمیم مقتضی، مشمولان مذکور از محرومیت می باشند. از تیم


سرویس خبر شماره: 1863169
16 ژانویه 1401 ساعت 13:00
11.7 هزار |

1نقطه نظر

دستور موقت کمیته انضباطی؛