فوری: رحمتی سرمربی جدید نساجی است

رحمتی که از لیگ بیستم وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران شد، در اولین تجربه مدیریت شهر خودرو را برعهده گرفت و توانست با ساختن تیمی قدرتمند و مستحکم در یک سال جایگاه قابل احترامی را به دست آورد که در آن بحث مالکیت و مدیریت است. مشکل اصلی تیم مشهدی بود. قهرمانی در لیگ


سرویس خبر شماره: 1941980
14 ژوئن 1402 در 10:48 ب.ظ
18.4K |

0نقطه نظر

سومین تجربه، این بار در مازندران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمهدی رحمتی، سرمربی سابق آلومینیوم اراک، هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و جایگزین کارلوس هرناندز اسپانیایی شد.

اما پس از جدایی از شهر خودرو تصمیم گرفت از ابتدای لیگ بیست و یکم مدیریت یک تیم را نپذیرد و منتظر فرصتی مناسب برای رشد بدنش در لیگ برتر باشد. جایگاهی که در نهایت با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم به دست آورد و از هفته بیست و سوم روی نیمکت اراکی قرار گرفت.

بدون شک بزرگترین چالش رحمتی در نساجی حضور موفق در جام باشگاه های آسیا است. تورنمنتی که با شهر خودرو لذت برد و باید دید با قرمزهای مازنی چه نتایجی کسب خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او در ابتدای فصل با جدایی چند نفر از اعضای تاثیرگذار مواجه شد که با جوانسازی تیمش می دانست چگونه حریف قدرتمندی برای تیم های خوب لیگ باشد و در نهایت به تساوی فولاد و به دلیل در بازی رودررو نتیجه لازم را نگرفت و در رده هشتم قرار گرفت.

حالا مهدی رحمتی پس از جدایی مسالمت آمیز و توافقی از آلومینیوم اراک، پس از مذاکرات فشرده و مثبت با مالک نساجی مازندران، به جای کارلوس هرناندز اسپانیایی، مدیریت این تیم را بر عهده گرفته تا جان یک مربی خارجی شود. در این باشگاه بسیار کوتاه خواهد بود.

کسب نتایج خوب با آلومینیوم، صعود از رده دوازدهم به هشتم و البته حضور در فینال جام حذفی، سران این باشگاه را بر آن داشت تا قرارداد رحمتی را برای لیگ بیست و دوم تمدید کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک پس از جدایی از این تیم، مدیریت نساجی مازندران را برعهده گرفت.

فوری: رحمتی سرمربی جدید نساجی است