فوری: لغو پرواز پرسپولیس به ریاض!


سرویس خبر شماره: 1982024
3 دسامبر 1402 در 11:35 ق.ظ.
4.6 هزار |

4نقطه نظر

عربستان اجازه فرود نمی دهد

در حالی که هماهنگی سفر از تخت جمشید به ریاض با پرواز ویژه انجام شد، ناگهان عربستان اجازه فرود به هواپیمای پرسپولیس را نداد.

فوری: لغو پرواز پرسپولیس به ریاض!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که قرار بود پرسپولیسی ها ساعت 10:30 با یک پرواز ویژه به پایتخت عربستان بروند، این اتفاق نیفتاد و این پرواز به زمان دیگری موکول شد.

در حالی که مقدمات پرواز تخت جمشید به ریاض فراهم شده و برای تمامی مسافران ویزا توسط باشگاه پرسپولیس دریافت شده است، دولت عربستان شب گذشته اعلام کرد که اجازه فرود هواپیمای عربستان سعودی را نمی دهد شیرهای سرخ.

باشگاه پرسپولیس ساعت 10:30 صبح تعیین کرده بود تا بازیکنان در شرایط استراحت مساعد به ریاض بروند و تمرینات خود را انجام دهند اما اکنون کل برنامه این باشگاه به هم خورده است.

طبق آخرین اعلام، پرسپولیس عصر امروز راهی ریاض می شود و از این رو باشگاه پرسپولیس در نظر دارد عصر امروز یک جلسه تمرینی برگزار کند.

نکته مهم این است که پرسپولیس قصد داشت با یک پرواز ویژه و یک هواپیمای مزین به لوگوی این باشگاه به ریاض برود و حتی برنامه تمرینی و اقامت در هتل نیز در نظر گرفته شده بود، اما در آخرین لحظات عربستان دولتی این کار را نکرد. اجازه فرود می دهد

آخرین پرواز پرسپولیس به ریاض برای دیدار با الهلال در نظر گرفته شده بود و در آن زمان به دلیل عدم مجوز فرود، پرسپولیس با حدود یک روز تاخیر به عربستان سفر کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی