فوری: پرسپولیس و گسترش فرصت به اسمار!


کد اطلاعات: 2047970
22 ژوئن 1403 ساعت 17:30.
1.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

جمعه روز تصمیم گیری نهایی است

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس می گوید جمعه آخرین فرصت اسمار برای پاسخگویی به این باشگاه خواهد بود.

فوری: پرسپولیس و گسترش فرصت به اسمار!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که قرار بود روز سه شنبه تکلیف اسمار مشخص شود، پیمان حدادی مدعی است تا پایان هفته دوباره از پرسپولیس درخواست کرده است.

حدادی گفت: هفته گذشته آقای درویش با آقای عثمر تلفنی صحبت کرد و تا امروز به ایشان مهلت دادیم، اما از آنجایی که ایشان قرار بود با همسرشان مشورت کنند و با همسرشان به مسافرت بروند، این مهلت را تا آخر هفته تمدید کردیم.

وی درباره احتمال تمدید قرارداد توضیح داد: او شخصا می خواهد در پرسپولیس باشد و برای تمدید و مبلغ قرارداد به توافق رسیده ایم. حتی به آنها گفتیم خانه جدیدی برای خود در نظر بگیرند. از نظر ما امکان درمان او در ایران وجود دارد اما این همسر و دختر او هستند که تصمیم می گیرند.

2029800

او اضافه کرد: تا روز جمعه منتظر می مانیم و اگر بنا به دلایلی امکان همکاری وجود نداشت، از شنبه مذاکره با سایر گزینه ها را آغاز می کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس شرایط اسمار را تکذیب کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و با توجه به همه افراد و نام ها، هیچکس نمی تواند برای ما شرط بندی کند و ما شرایط را برای بازی دوم تعیین می کنیم و طبق استراتژی پیش می رویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی