فوق ستاره ای که نمی خواست راه رونالدو را ادامه دهد/ عربستان و آمریکا در حال حاضر در برنامه من نیستند!

این مقاله را نیز بخوانید: اتفاق شگفت انگیزی که پس از امضای قرارداد رونالدو با نصر رخ داد/ تفاوت درآمد ناخالص CR7 با پرطرفدارترین ورزشکاران جهان



سرویس اخبار فوتبال خارجی

نام سرخیو راموس، مدافع سابق رئال مادرید و فعلی پاری سن ژرمن در ابتدا مطرح شد اما آخرین نفر در لیست علاقه مندی های سعودی ها لوکا مودریچ است. ستاره باتجربه کروات از جام جهانی به یاد ماندنی لذت برد و ژست مدال او پس از کسب مقام سوم کرواسی این را ثابت می کند.

به نظر می رسد پس از امضای قرارداد با رونالدو در شب سال نو و آخرین روز سال 2022، هدف بعدی سعودی ها جذب سرخیو راموس در سال 2023 و لوکا مودریچ در سال 2024 است.

او نشان داد که هنوز توانایی های زیادی دارد و همچنان در پیراهن رئال مادرید می درخشد، همانطور که در بازگشت به لالیگا مقابل رئال وایادولید عملکرد خوبی داشت.

روزنامه “مارکا” گزارش داد که فوتبال عربستان و النصر در راس آن می خواهند محبوب ترین نخبگان ورزشی جهان را به خدمت بگیرند. در روزهای اخیر ستاره های فعلی و سابق رئال مادرید به این باشگاه پیوند خورده اند.

لوکا مودریچ

با این حال، مودریچ 37 ساله می خواهد یک فصل دیگر در رئال مادرید بازی کند و پیشنهادات عربستان و ایالات متحده آمریکا را رد کرده است.

مودریچ می خواهد در رئال مادرید بماند و خوشحال است، اما پیشنهادی برای تمدید قرارداد ندارد. با این حال، او امیدوار است که در سال 2024 در بین کهکشانی ها باشد.

با تایید انتقال رونالدو به النصر در اوایل هفته، باشگاه های عربستانی توجه خود را به سایر نام های بزرگ معطوف کردند.