فوق ستاره فوتبال جهان سرطان دارد/ سه عمل جراحی انجام دادم و همچنان می جنگم

اگرچه آلمان لیست اولیه بازیکنان اعزامی به قطر را اعلام نکرده است، اما رسانه فاش کرد که مارک آندره ترشتگن (بارسلونا)، کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت)، اولیور باومن (هوفنهایم) و برند لنو (فولام) در لیست اولیه هانسی فلیک هستند. . .

نوئر توضیح داد: به همین دلیل توجه ویژه ای به این داریم که در حفاظت از آفتاب کوتاهی نکنیم زیرا همیشه در بیرون از خانه تمرین می کنم و همچنین دوست دارم اوقات فراغت خود را در طبیعت بگذرانم. بسیار مهم است که با ضد آفتاب های مدرن و محصولات پیشرفته شروع کنید.

دروازه بان تیم ملی آلمان از 16 اکتبر برای باشگاه مونیخی بازی نکرده است و مصدومیت او زنگ خطر را برای تیم ملی آلمان به صدا درآورده است. آخرین باری که مانوئل با لباس دروازه بان دیده شد در بازی Der Klassieker مقابل بوروسیا دورتموند بود که با تساوی 2-2 به پایان رسید. از آن بازی، از جمله مسابقات بوندسلیگا آلمان و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، این دروازه بان باتجربه جای خود را به سون اولریش، دروازه بان دوم بایرن در هفت برد بعدی این تیم با هدایت یولیان ناگلزمن داد.

18 روز مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر، کاپیتان تیم آلمان حرفی زد که تعجب همگان را برانگیخت. نویر به عنوان بخشی از مراسم راه اندازی خط مراقبت از پوست خود، نیوکی، برندی که او با ستاره تنیس آنجلیک کربر تأسیس کرد، توضیح داد که به سرطان پوست مبتلا است و باید برای شرایطش تحت عمل جراحی قرار گیرد.

این دروازه بان 36 ساله که قرار است در چهارمین جام جهانی فوتبال خود شرکت کند، در این مراسم گفت: هر دوی ما در زندگی شخصی خود سابقه بیماری پوستی داریم، آنجلیک دارای لکه های ناشی از آفتاب یا هایپرپیگمانتاسیون است و من سرطان پوست روی صورتم دارم که مجبور شدم سه عمل جراحی انجام دهم.

دو شخصیت برجسته ورزشی در آلمان با هم متحد شده اند تا این محصولات پوستی را با هدف افزایش آگاهی در کشورشان در مورد مراقبت های لازم برای جلوگیری از اثرات آفتاب بر سلامت پوست تولید کنند.

بسیاری از فوتبالدوستان و کارشناسان فوتبال مانوئل نویر را بهترین دروازه بان جهان می دانند. مدافع بایرن مونیخ علاوه بر چهره کاریزماتیک خود، مهارت های دروازه بانی خود را در طول سال ها نشان داده است تا به یکی از برجسته ترین فوتبالیست های پست خود تبدیل شود.

بایرن اعلام کرد که نویر از مشکل کتف کبودی رنج می برد و چند روز پیش نیز اعلام کرد که نویر به تمرینات بازگشته است اما فقط می دود. پس از آن مطبوعات آلمان به هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی درباره وضعیت نگران کننده دروازه بان تیم آلمان هشدار دادند.

ژرمن ها سفر خود به جام جهانی را با بازی مقابل ژاپن در روز چهارشنبه 2 دسامبر آغاز می کنند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی