فولاد آرنا، جهنم دیگران و بهشت ​​پرسپولیس

پرسپولیس هرگز در ورزشگاه اختصاصی فولاد شکست نخورده است.

فولاد آرنا، جهنم دیگران و بهشت ​​پرسپولیس

پرسپولیس در صورتی که در بازی این هفته فولاد را شکست دهد با 38 امتیاز شرایط استثنایی روی تخته خواهد داشت و 5 بازی بعدی را با شرایط مساعد میزبانی می کند که شاید سختی کمتری برای آنها داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هفته پرسپولیس برای سومین بار به فولاد آرنا سفر می کند تا میزبان بازی حساس هفته هجدهم در ورزشگاه اختصاصی فولاد باشد. این در حالی است که دور اول بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا این نتیجه می تواند منجر به کاهش فاصله در بالای جدول شود.


سرویس خبر شماره: 1866664
05 فوریه 1401 @ 11:27 |
8.7 هزار |

0نقطه نظر

یعنی پرسپولیس در سه حضور در ورزشگاه اختصاصی فولاد 7 امتیازی شده و حالا در صورت پیروزی 10 امتیازی می شود. این در حالی است که فولاد فصل گذشته در این ورزشگاه از یک دوره طولانی بدون شکست برخوردار بود که با شکست ذوب آهن به پایان رسید.

با این حال پرسپولیس همیشه در فولاد آره نا پیروز بوده و کارنامه جالبی در این زمینه دارد. آنها موفق شدند در نوزدهم مسابقات قهرمانی با هدایت گابریل کالدرون و با پنالتی مهدی ترابی یک بر صفر حریف را شکست دهند. این دو تیم در لیگ بیستم به تساوی بدون گل رسیدند اما در فصل بعد در بازی افتتاحیه شاگردان عبدالله ویسی با سه گل مغلوب یاران یحیی شدند.

1794911