فولاد با تماشاگر به گل گهر سفر می کند

با موافقت ستاد ملی کرونا و کسب مجوزهای لازم از سوی باشگاه فولاد خوزستان، درهای ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان پس از دو سال وقفه به روی هواداران باز خواهد شد.

گرشاسبی در پایان با بیان اینکه فوتبال ایران حدود 2 سال است که تماشاگر ندیده و این امر جذابیت مسابقات لیگ برتر را کاهش داده است، افزود: طبق دستور وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، تنها علاقه مندان مجاز به تهیه بلیت و بلیت هستند. حضور در استادیوم.” حداقل 2 دوز واکسن کرونری تزریق کردند و امیدوارم حالا که فضا برای بازگشت تدریجی هواداران به استادیوم های فوتبال مهیا شده، هواداران فولاد صبورانه ما را در این مسیر همراهی کرده باشند تا انشالله به زودی شاهد باشیم. حذف شود و تمامی محدودیت ها در این زمینه تبدیل شود.


سرویس خبر شماره: 1822254 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 16:40 |
485 امتیاز خبر|

0نظرات

خبر خوب برای فولادی ها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان همچنین افزود: در حال حاضر فرآیند فروش اینترنتی بلیت بازی های خانگی فولاد خوزستان از طریق سایت رسمی باشگاه برقرار است و هواداران می توانند به صورت آنلاین بلیت خود را تهیه کنند و روز سه شنبه با مراجعه به این نشانی ها و تکمیل موارد مربوطه اقدام کنند. تشکیل می دهد.” همچنین با هماهنگی های انجام شده در روزهای اخیر دروازه های ورودی ورزشگاه بازنگری شده و خوشبختانه در این زمینه نیز آماده استقبال از هواداران هستیم.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان هم اکنون با 38 امتیاز در سکوی چهارم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و 6 بازی اخیر این تیم برابر تیم های گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان، استقلال، پیکان، سپاهان و شهر خودرو مشهد است. ، به ترتیب.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط در سطح کشوری و استانی انجام شده است. مقرر شد دیدارهای خانگی مسابقات لیگ برتر فولاد خوزستان با حضور تماشاگران و سقف 30 درصد ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود.