فولاد برای زنده ماندن به درخشش این ستاره نیاز دارد


سرویس خبر شماره: 2025186
10 ژوئن 1403 در 4:35 ب.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ساسان و کلیدی ترین نقش موفقیت در قائم شهر

فولادی ها برای پیروزی مقابل نساجی و بقا در لیگ برتر حساب ویژه ای روی نبوغ ساسان انصاری باز کردند.

فولاد برای زنده ماندن به درخشش این ستاره نیاز دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران فولاد از داشتن ستاره ای چون ساسان انصاری به همان اندازه که از نتایج تیمشان و شرایط سختی که در آن قرار دارد ناراحت هستند.

فولاد با وجود اینکه امسال عملکرد خوبی نداشته و حالا برای بقای مسابقات به سه امتیاز مقابل نساجی در هفته پایانی نیاز دارد، اما نمی توان نقش ساسان انصاری، کاپیتان باتجربه این تیم را نادیده گرفت.

نگاهی به آمار ساسان در 29 بازی اخیر لیگ برتر همه چیز او را نشان می دهد. فولاد در این فصل تنها 19 گل به ثمر رسانده و انصاری روی 10 گل تاثیر مستقیم داشته است. کاپیتان فولاد امسال 4 گل از جمله سه پرتاب سه امتیازی به ثمر رسانده و تاکنون 6 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده است که آخرین آن در دیدار اخیر مقابل پیکان تهران رقم خورد.

2028258
انصاری پس از ارسال پاس تساوی برای لوکاس کاندیدو از هواداران خواست اینگونه و با تعصب فراوان از بازیکنان حمایت کنند.

انصاری که به لطف نبوغ فوق العاده و تعصب خاص خود نسبت به فولاد جایگاه بسیار خوبی در بین هواداران ایجاد کرده است، اکنون امید اصلی فولاد برای موفقیت مقابل نساجی است. او به عنوان یک رهبر فولاد، بازیکنان را به خوبی در زمین هدایت می کند و به ویژه در هر زمان که برای تیمش بازی کرده، تأثیر خود را نشان داده است.

بی شک انصاری انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با نساجی برای تیمش مثمر ثمر باشد و با بازی خوب، سه امتیاز را در کنار سایر بازیکنان برای فولاد به ارمغان بیاورد. اتفاقی که قطعا فولاد را در لیگ برتر نگه می دارد و پایان فصل سخت به سود این تیم خواهد بود.

عکاس: محمد حسن عامری

مجله اخبار فوتبال داخلی