فولاد مسیر نساجی را در پیش گرفت


سرویس خبر شماره: 2018775
14 اردیبهشت 1403 ساعت 09:02 |
534 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دعوت قرمزها از هواداران مقابل تراکتور

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پوستری از هواداران خود دعوت کرد تا از تیم خود در بازی با تراکتور حمایت کنند.

فولاد مسیر نساجی را در پیش گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فوتبال خوزستان که در منطقه خطرناک سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، در 5 هفته پایانی مسابقات تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا از این خطر جان سالم به در ببرد.

در همین راستا سرخپوشان اهوازی روز جمعه در اراک مقابل آلومینیوم یک امتیاز ارزشمند کسب کردند و حالا تمام توان خود را برای کسب امتیاز مقابل تراکتور و افزایش شانس بقا به کار می گیرند.

فولادی ها از هواداران خود خواستند در بازی روز دوشنبه به ورزشگاه بیایند و از تیم خود حمایت کنند.

واحد رسانه باشگاه فولاد با انتشار پوستری با شعار “با هم رقبا را حذف می کنیم” امید خود را به موفقیت مقابل تراکتور در بیست و ششمین روز لیگ برتر نشان داد.

2017629

باشگاه فولاد روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه نیز برای تراکتورسازی برنامه های فرهنگی در نظر گرفته است تا بتواند ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود را از تماشاگر پر کند و با حمایت هواداران به نتیجه مطلوب برسد.

فولادی ها در شرایطی که نساجی مازندران برای هواداران خود ایجاد کرده است به دنبال همدلی و اتحاد بین هواداران خود هستند. در آخرین بازی مقابل ذوب آهن، باشگاه نساجی چهار پرواز ویژه از مازندران به اصفهان فرستاد تا اینکه هواداران نساجی توانستند در بازی تیمشان مقابل ذوب آهن سکوهای ورزشگاه فولادشهر را بیش از هواداران اشغال کنند.

حالا باشگاه فولاد امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز خوبی مقابل تراکتور داشته باشد و با کسب نتیجه مطلوب در این دیدار شرایط بقای خود را تا رقابت ها بهبود بخشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی