فولاد گل اول نکونام با پیراهن استقلال را به یاد آورد


سرویس خبر شماره: 2021015
24 مه 1403 ساعت 11:11 ق.ظ |
3.1 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

به یاد تماشایی ترین بازی دو تیم در آزادی

جواد نکونام با استقلال مقابل فولاد خاطرات خوبی دارد.

فولاد گل اول نکونام با پیراهن استقلال را به یاد آورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمستان 1392 بود که به مناسبت شانزدهمین روز از لیگ دوازدهم شاهد یکی از موفق ترین تقابل های استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی بودیم. این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در 45 دقیقه بعد 5 گل بین دو تیم رد و بدل شد که سه گل سهم فولاد و دو گل سهم آبی های پایتخت بود تا اینکه شاگردان حسین فرکی یک پیروزی رویایی در ورزشگاه آزادی کسب کرد.

نکته جالب این دیدار گل نکونام از روی نقطه پنالتی پس از گل اول فولاد بود که اولین گل نکونام با پیراهن استقلال شد.

در این دیدار پرگل ابتدا فولاد با گل دقیقه 60 عبدالله کرمی از استقلال پیش افتاد اما بلافاصله پس از خطای مدافعان فولاد روی روی علی حمودی، جواد نکونام از روی نقطه پنالتی دروازه قرمزها را باز کرد. . اشاره به مساوی کردن دقایقی پس از این گل گذشت که آرش افشین ستاره بی چون و چرای آن زمان با یک حرکت انفرادی زیبا برای دومین بار دروازه استقلال را باز کرد. گلی که استقلالی ها خیلی سریع و این بار از طریق آرش برهانی پاسخ دادند تا دوباره به تساوی برسند.

2021309

در دقایق پایانی این دیدار این مهرداد جماعت بود که روی تاخیر مدافعان استقلال با ضربه پایی تماشایی دروازه رحمتی را برای سومین بار باز کرد تا با برتری یاران فرکی به جشنواره گل های زیبا پایان دهد. شکستی که البته در بازی برگشت با گل نکونام از روی نقطه پنالتی توسط شاگردان قلانوی جبران شد. نکته جالب اینکه نکونام در آخرین فصل حضورش در استقلال در روز پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل فولاد گل دوم آبی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی