فولام با جشنواره گل قهرمان شد

جالب اینجاست که فولام در پنج هفته قبل 6 گل به ثمر رسانده بود اما این بار در بازی مقابل این تیم قدرتمند 7 بار موفق به گلزنی نشد.


سرویس خبر شماره: 1822481 |
13 ژوئن 1401 ساعت 00:04 |
74 |

0نظرات

با صعود فولام، فصل آینده لندن پایتخت انگلیس احتمالاً 7 سهمیه در لیگ جزیره خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این نتیجه فولام 90 امتیازی شد و در حالی که یک بازی حساس دیگر با شفیلد داشت، با بورنموث 8 امتیاز اختلاف ایجاد کرد و به عنوان قهرمان آن فصل معرفی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولام که از چند هفته پیش تصمیم به صعود به لیگ جزیره گرفته بود، عصر دوشنبه موفق شد در یک بازی یک طرفه حریف خود را شکست دهد و یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را به ثمر برساند.

فولام در پنج فصل اخیر بین لیگ برتر و چمپیونشیپ بازی کرده است و حالا باید دید این تیم می تواند از سهمیه خود در فصل آینده دفاع کند یا خیر. آخرین باری که فولام در فصل های متوالی در لیگ جزیره بازی کرد به فصل 14-2012 برمی گردد که اشکان دژاگه هافبک تیم ملی ایران در این تیم حضور داشت.

میتروویچ مهاجم سرشناس صربستانی در این دیدار دو گل به ثمر رساند اما با این وجود هری ویلسون ستاره ولزی فولام بود که با یک پرتاب سه امتیازی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

فولام در این فصل با پیروزی بدون گل مقابل لوتون قهرمان لیگ شد.

شاگردان مارکو سیلوا پرتغالی که هفته گذشته شکست تلخ و باورنکردنی مقابل ناتینگهام فارست را متحمل شدند، در این هفته هفت بار دروازه بان لوتون را که مدعی صعود به لیگ جزیره هستند شکست داده اند.