فولام 1-2 یونایتد: پیروزی به لطف پدیده آرژانتینی

داوید دخیا در دقیقه 26 فرصت بزرگ فولام را برای دومین بار در این بازی با پا نجات داد. ضربه ویلسون از فاصله نزدیک بسیار خطرناک بود اما مدافع اسپانیایی یونایتد با پا توپ را مهار کرد. ویلسون این بار با یک شوت از راه دور به مدت دو دقیقه صاحب موقعیت شد اما دخیا توپ را به بیرون زد و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 72 دخیا با یک سیو دیدنی دروازه یونایتد را نجات داد. کرنر ارسالی فولام با ضربه سر ریمه به میانه محوطه جریمه رفت تا پالینیا با یک ضربه دیدنی نزدیک به گلزنی شود اما دخیا با واکنشی استثنایی توپ را دفع کرد.

چند دقیقه بعد، نوبت دخیا بود تا دو موقعیت گلزنی متوالی را به عنوان برند لنو از فولام بگیرد. ضربه وینیسیوس را دخیا مهار کرد و توپ با کمک لیساندرو مارتینز به کرنر رفت. ریم با ضربه سر به سمت دروازه یونایتد ارسال کرد اما دخیا با نوک انگشتان توپ را مهار کرد.


سرویس خبر شماره: 1853395
22 نوامبر 1401 @ 9:57 بعد از ظهر |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در اولین حمله جدی یونایتد در دقیقه 9، رشفورد با یک حرکت انفرادی جلو آمد و توپ را برای مارسیال پخش کرد، اما ضربه او توسط لنو دفع شد تا دروازه فولام بسته بماند.

اما دومین حمله جدی یونایتد به گل تبدیل شد. در دقیقه 14 کاسمیرو توپ را به زیبایی از بازیکنان فولام قطع کرد تا یک ضد حمله برای یونایتد ایجاد کند. توپ توسط کریستین اریکسن به مارسیال رسید و او به لبه محوطه جریمه فولام رفت و آن را به فرناندز پاس داد. پاس فرناندز در ضربه دوم به اریکسن رسید تا برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

در دقیقه 30 آنتونی مارسیال پس از یک ترکیب عالی با فرناندز با دروازه بان فولام تک به تک شد اما نتوانست او را شکست دهد و لنو دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه، موقعیت جدی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد امشب به لندن سفر کرد تا آخرین بازی خود را قبل از تعطیلات جام جهانی انجام دهد تا در ورزشگاه کریون کوتیج به مصاف فولام برود. پیش از این دیدار منچستر با 23 امتیاز در رده پنجم قرار داشت.

پنج دقیقه بعد از آن دو موقعیت، فولام موفق به گلزنی شد. در دقیقه 61 فولام در ضدحمله بار دیگر توپ را به کرنی داد و او با پاس درون محوطه جریمه یونایتد جیمز را پیدا کرد تا در نهایت دروازه دخیا را باز کرد و بازی را 1-1 کرد.

با شروع نیمه دوم، یونایتد زود کنترل خود را به دست گرفت و به سمت دروازه فولام حمله کرد، اما لنو دو بار متوالی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 48 بود که لنو ابتدا ضربه النگا را مهار کرد و توپ به رشفورد برگشت اما لنو دوباره ضربه او را مهار کرد تا از موقعیت عالی یونایتد استفاده کند.

فولام که در خانه بازی می کرد بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما دخیا با شیرجه زدن و استفاده از پاهای او توانست ضربه وینیسیوس را دفع کند. اما یونایتد با دیدن دروازه خودی که تهدید شده بود یک امتیاز بهتر پیش رفت و پنج دقیقه بعد به گل اول فولام نزدیک شد.

90 دقیقه قانونی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و با گذشت سه دقیقه از وقت های تلف شده، ستاره جوان آرژانتینی یونایتد دست به کار بزرگی برای تیمش زد و پیروزی را برای شاگردان تنهاخ به ارمغان آورد. در دقیقه 3+90 لوک شاو در جناح چپ توپ را از کنار گارناچو عبور داد و او در محوطه جریمه فولام با یک حرکت ترکیبی تمرین شده با اریکسن توپ را دریافت کرد. او توانست مدافع حریف کوردووا را پشت سر بگذارد و لنو را با یک ضربه کم شکست دهد و گل دوم یونایتد را به ثمر برساند. به لطف گل درخشان گارناچو، یونایتد این دیدار را با نتیجه 2-1 به پایان رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یونایتد مشتاق زدن گل دوم بود و دو دقیقه بعد پاس راست کاسمیرو به مارسیال رسید و ضربه او وارد دروازه شد اما لنو هوشیار بود و توپ را مهار کرد.

منچستریونایتد در چهاردهمین بازی خود در لیگ برتر این فصل موفق شد با نتیجه 2-1 فولام را شکست دهد.

فولام 1-2 یونایتد: پیروزی به لطف پدیده آرژانتینی