فکر می کردم کلوپ می خواهد ما را بترساند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از درخشش در هوفنهایم بود که روبرتو فیرمینو به لیورپول پیوست و در واقع این ستاره 30 ساله زیر نظر یورگن کلوپ به بازیکنی مهم و تاثیرگذار در دنیای فوتبال تبدیل شده است. بابی فیرمینو در سال های اخیر در 335 بازی برای لیورپول 101 گل به ثمر رسانده و 77 پاس گل داده و با این باشگاه 6 جام کسب کرده است. اکنون فیرمینو فاش کرده است که از زمان حضورش در بوندسلیگا شیفته بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ بوده است.


سرویس خبر شماره: 1844497
28 سپتامبر 1401 @ 8:36 ب.ظ
13.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این تیم پرداخت.

فکر می کردم کلوپ می خواهد ما را بترساند!

روبرتو فیرمینو گفت: “حضور یورگن کلوپ در کنار ما فوق العاده و باورنکردنی است. او هرگز از مشاوره دادن و کمک به من خسته نمی شود و شخصیت بزرگی در لیورپول است. من بسیار خوشحالم که زیر نظر یورگن کلوپ بازی می کنم و این باشگاه توسط یک تیم حمایت می شود. مربی بزرگی هدایت می شود من از این مربی به خاطر همه چیزهایی که از او یاد گرفتم تشکر می کنم.

من هنوز هم واقعاً یورگن کلوپ را به خاطر تمام کارهایی که برای من و باشگاه انجام داده تحسین می کنم. کلوپ در دوران حضورش در هوفنهایم، هر زمان که مقابل دورتموند بازی می‌کردیم، همیشه در خط میانی حضور داشت و بازیکنان حریف را گرم می‌کرد. به او نگاه کردم و فکر کردم چه اتفاقی افتاده است، آیا او می خواهد ما را بترساند؟ این رفتار یورگن کلوپ برای من جالب است و البته بازی مقابل این تیم دورتموند واقعا فوق العاده بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی