فکر و ذکر پورعلیگنجی، جبران بدشانسی در اتریش


سرویس خبر شماره: 1849690
1 نوامبر 1401 ساعت 15:54 |
507 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رقبای منتظر سهل انگاری؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجراجویی مرتضی پورعلیگنجی در تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در این نفت پر ستاره آغاز شد و در جام ملت های 2015 با وجود حذف شاگردان کی روش در یک چهارم نهایی مقابل عراق، او توانست خود را به عنوان یکی از اعضای باثبات تیم تثبیت کند.تیم ملی که بعد از جام جهانی 2014 در حال تغییر بود، با چه کسی بزرگ شود.
علیگنجی یکی از مهره های اصلی تیم ملی در راه جام جهانی روسیه بود و در این تورنمنت در سه دیدار مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود.
اما پس از جدایی کی روش، این مدافع به تدریج جایگاه نهایی خود را در تیم ملی از دست داد و پس از مصدومیت رباط صلیبی در زمان اسکوچیچ که اعتقاد زیادی به زوج کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده داشت، جام حذفی را از دست داد. جهان سال 2022 بود که با بازگشت تاج بهترین اتفاق برای پورعلی گنجی افتاد و او به مهم ترین اردوی تیم ملی دعوت شد.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و در کنار گلسیانی رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.

فکر و ذکر پورعلیگنجی، جبران بدشانسی در اتریش

پورعلی گنجی و رامین رضاییان در حالی به اردوی اتریش دعوت شدند که رضاییان به دلیل نداشتن ویزا موفق به حضور در این مسابقات نشد اما شاید پس از پایان مسابقات پورعلی گنجی آرزو می کرد که ای کاش مشکلی مشابه برای او پیش می آمد.
این مدافع در بازی با اروگوئه فرصت بازی نداشت اما در بازی دوم مقابل سنگال در نیمه دوم وارد زمین شد و روی ارسالی از سمت راست خط دفاعی ایران و تکلی که انجام داد. یک اشتباه دروازه حسینی را باز کرد، شاید تنها بازیکنی که در این تورنمنت به او افتخار می کنم، که می توان گفت برای خیلی از بازیکنان خوب پیش رفت.
پورعلی گنجی بعد از اردوی اتریش در اردوهای تیم ملی ثابت بود. کی روش حداقل 4 مدافع میانی را با خود به اتریش خواهد برد و در این بین اگر حضور کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و مجید حسینی را قطعی بدانیم، دیگر بازیکنی که شانس بالایی برای رسیدن به قطر دارد، برای علیگنجی خواهد بود. البته آرمین سهرابیان و سامان فلاح مانند دو بازیکن آینده دار تیم ملی منتظر اعتماد کی روش هستند و برای پیوستن به قطر تمام تلاش خود را کرده اند تا کار فور علیگنجی برای دومی چندان آسان نباشد. جام جهانی متوالی.



مجله اخبار فوتبال داخلی