فیروزی: منصوریان انتخاب اول صنعت نفت است

وی در نهایت در پاسخ به اینکه وضعیت نیمکت صنعت نفت تا چه زمانی مشخص می شود، گفت: فکر می کنم اوایل هفته آینده مشخص شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص اخبار شنیده شده مبنی بر مذاکره با عبدالله ویسی گفت: ما جز منصوریان و شفر با دیگری مذاکره نکردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت مذاکرات با وینفرد شفر برای جایگزینی رضا پرکاس به خبرنگار ما گفت: مسئولان باشگاه با م شفر مذاکره کردند و به او نزدیک شدند. اما اولین گزینه ما آقای منصوریان است. اگر موافقت کنند، قرارداد بسته می شود.

فیروزی درباره ناکامی منصوریان در کسب نتایج درخشان در سال گذشته گفت: این مشکل به مدیریت باشگاه برمی گردد، اما فکر می کنم با توجه به وضعیت صنعت نفت، آقای منصوریان از نظر فنی خوب کار کردند. ایشان جدا از مشکل فنی مثل برادر بزرگتر کنار بازیکنان بود و حتی از نظر روحی و روانی بچه ها را مربی می کرد و آنها را دوست داشتند و با او راحت بودند. شاید به همین دلیل مدیریت باشگاه آقای منصوریان را به عنوان مربی صنعت نفت منصوب کرد. البته هنوز چیزی مشخص نیست و اینها فقط حرف است.

مدیر صنعت نفت آبادان گفت: با شرایطی که در آبادان ایجاد شده، شرایط برای ادامه همکاری با رضا پرکاس وجود ندارد.

فیروزی: منصوریان انتخاب اول صنعت نفت است

وی در پاسخ به اینکه در حال حاضر مذاکرات با شفر در حال انجام است، گفت: آنها مطالبات خود را با مدیریت باشگاه در میان گذاشته اند و مدیریت باشگاه می تواند پاسخ بهتری بدهد اما انشالله آقای منصوریان می شوند. در باشگاه همه دوست دارند علی منصور بیاید چون داستان فوق العاده ای دارد.

وی در خصوص عملکرد شش هفته صنعت نفت گفت: عملکرد خوبی داشتیم و اگر به بازی خود مقابل پرسپولیس و هوادار نگاه کنید، مشخص است اما متاسفانه خبرنگاران و اهالی فوتبال نمی گویند که گل هایی که زدیم آفساید بود و … خیلی از مربیان با نتیجه بد فرار می کنند اما هیچکس نمی گوید این نتیجه بد چطور شد آقای پرکاس شانسی نداشت مثلا در بازی با تراکتور اگر ما اگر بازیساز داشتیم، در ده دقیقه آخر دو گل می زدیم.

فیروزی درباره برکناری پرکاس از هدایت صنعت نفت در هفته ششم گفت: آقای پرکاس زحمات زیادی کشیده است اما همیشه اینطور نیست که هرکس زحمت بکشد موفق می شود. جدایی آقای پرکاس عمدتا به دلیل عدم استقبال هواداران بود و از انتخاب آقای پرکاس به عنوان مربی تعجب کردند. هواداران زیادی با این مربی مشکل داشتند و به همین دلیل رفتند. شاید خیلی ها بگویند که شما به آقای پرکاس فرصت دیگری می دادید. ما هم می خواستیم به آن فرصت بدهیم، اما وقتی مردم وارد رختکن می شوند و به سرمربی تیم ضربه می زنند، او اجازه ادامه کار را ندارد.

وی افزود: درست است که شش هفته دیگر کیفیت سرمربی مشخص نمی شود اما آقای پرکاس دیگر نتوانست در آبادان کار کند. مردم او را نخواستند و بدشانسی اش این بود که مردم با او خوب نبودند و گفتند این مربی کجاست و رزومه اش چیست؟ به همین دلیل دچار مشکل شد.


سرویس خبر شماره: 1844805
30 سپتامبر 1401 @ 8:29 ب.ظ
نمایش 4K |

4نقطه نظر

وقتی مردم به سرمربی تیم ضربه می زنند، اجازه ادامه همکاری ندارند.

فیروزی در پاسخ به کم صبری هواداران صنعت نفت گفت: اگر کسی جای ما بود، صبر کم می شد. آبادان واقعا مظلوم است. آبادان فجایع زیادی را متحمل شده است و کسی نمی‌خواهد منتظر بماند. شاید بعضی جاها برایشان هزینه ای داشته باشد که منتظر نمانند، اما صبرشان واقعاً لبریز شده است و نمی توانند. برای یک آبادانی همه جور دردسر درست کرده اند و برای همین حوصله ندارند. آنها می خواهند تیمی داشته باشند که در قعر جدول بند نیاید و مردم آبادان امیدوار باشند.