فیلادلفیا ایگلز Jalen Hurts Trending در جهت درست برای هفته 18

https://www.nbcsports.com/sites/rsnunited/files/article/hero/Minshew-G-USATSI-19710128.jpg

هرتس به سادگی بهترین بازیکن فیلادلفیا ایگلز بوده است، اما او کمک زیادی به دویدن در پشت یکی از بهترین خطوط حمله در NFL داشته است. همچنین پرتاب به سمت سلاحی مانند ای جی براون مزایایی نیز دارد. گیرنده گسترده سال دوم DeVonta Smith یک فصل شکست از بیش از 1000 یارد دریافت داشته است.

هارتز در حال گذراندن یک فصل MVP است و به عنوان نامزد اصلی MVP در نظر گرفته می شود. هارتز با مصدومیتش روی 900+ می‌نشیند تا بر اساس کتاب‌های ورزشی NFL، MVP را کسب کند. پاتریک ماهومز در کنار جو بارو و جاش آلن، گزینه مورد علاقه فعلی برای MVP است.

این حمله، به طور کلی، زمانی بهتر است که Jalen Hurts در مرکز قرار دارد. فیلی همچنین برای رتبه اول NFC بازی می کند، بنابراین حضور Hurts در آنجا شانس آنها را برای رسیدن به این هدف افزایش می دهد. Eagles +575 برای ساخت سوپر باول مطابق با کتاب های ورزشی NFL هستند. سالم بودن Jalen Hurts برای پلی آف قطعا شانس آنها را افزایش می دهد.



https://sportslens.com/news/philadelphia-eagles-jalen-hurts-trending-in-the-right-direction-for-week-18/ منبع:

نیک سیریانی می گوید که Jalen Hurts در مسیر درستی حرکت می کند و آنها خواهند دید که امروز چگونه پیش می رود

مینشو در دو بازی اخیر خود هر دو را از دست داده است، اما در هیچ یک از آن بازی ها بد بازی نکرده است. مینشو 57.9 درصد از پاس های خود را تکمیل کرد و در دو شروع خود، سه تاچ داون به سه قطع توپ زد. با این حال، Eagles یک تیم کاملا متفاوت با گاردنر Minshew است. مینشو فاقد توانایی شگفت انگیز عجله هرتس است و تیم باید زمانی که او در زمین نیست برنامه ریزی متفاوتی برای بازی داشته باشد.

این موضوع جدید مثبتی است زیرا هارتز در دو بازی اخیر به دلیل رگ به رگ شدن شانه راست از میدان خارج شده است. او در بازی هفته پانزدهم مقابل شیکاگو بیرز دچار مصدومیت شد. حتی با یک شانه آسیب دیده، هرتس همچنان بیش از 300 یارد پرتاب کرد و همچنین برای سه تاچ داون دوید. در غیاب او، کوارتربک پشتیبان Gradner Minshew به عنوان کوارتربک Eagles پر شده است.

– جان کلارک (@JClarkNBCS) 6 ژانویه 2023

به نظر می رسد جالن در راه بازگشت به یکشنبه است pic.twitter.com/9kkw2tsalx

به نظر می رسد جالن هرتس، مدافع فیلادلفیا ایگلز برای هفته هجدهم مقابل نیویورک جاینتز مشکوک باشد.

https://theeagleswire.usatoday.com/wp-content/uploads/sites/69/2021/12/Jalen-Hurts-Giants-1.jpg?w=1000&h=600&crop=1

نیک سیریانی، سرمربی تیم می گوید که هارتز برای شروع بازی یکشنبه در مسیر درستی حرکت می کند.