فیلم: جام جهانی نباید در قطر برگزار می شد


سرمربی تیم ملی آلمان با اشاره به شرایط ویژه کشور برای میزبانی از هواداران فوتبال گفت: این جام جهانی برای هواداران نیست، والدین زیادی دارم که می خواستند به قطر پرواز کنند اما به دلایل مختلف پشیمان شدند.
هزینه بسیار بالای اقامت در این کشور در جام جهانی در کنار قوانین دیگری که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید، شانس حضور گردشگران در این مسابقات را به شدت کاهش داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844548
29 سپتامبر 1401 @ 10:36 ق.ظ |
2.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان به شدت از برگزاری جام جهانی 2022 قطر انتقاد کرد.

فیلم: جام جهانی نباید در قطر برگزار می شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، انتقادات از میزبانی این کشور همچنان ادامه دارد.
مسائل حقوق بشری و مرگ کارگران مهاجر در جریان ساخت ورزشگاه های جام جهانی در این کشور، این مسابقات را به یکی از پرحاشیه ترین و جنجالی ترین تورنمنت های دوران جام جهانی تبدیل کرده است.
پیش از این بسیاری از چهره های سرشناس ورزشی آلمان و همچنین فوتبالدوستان این کشور خواهان تحریم این مسابقات بودند و اکنون به نظر می رسد فلیک نیز اعتراض جدی به میزبانی قطر دارد.
وی در این باره به خبرنگاران گفت: آیا دادن میزبانی جام جهانی به قطر عادلانه بود؟ این سوال باید خیلی زودتر پاسخ داده می شد و جواب منفی بود! مشکل این است که وقتی صحبت از حقوق بشر و رفتار صحیح می شود، اتفاقات بد زیادی در قطر می افتد. کاملاً واضح است.”