فینال جام حذفی با تماشاگران بود

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران خبر داد و تعداد دقیق این مسابقات را اعلام کرد. هواداران در بازی آلومینیوم و نساجی صبح سه شنبه مشخص می شوند.

باید دید صبح امروز شورای تامین استان تهران چه تصمیمی خواهد گرفت و در صورت رضایت از حضور هواداران در دیدار فینال، چند تماشاگر تحویل خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران خبر داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب اخبار ضد و نقیض برگزاری دیدار فینال جام حذفی با حضور تماشاگران در 24 ساعت گذشته، سرانجام مدیر کل حراست ورزش و جوانان اراک اعلام کرد. تیم های آلومینیوم و نساجی با تماشاگران بازی کردند.


سرویس خبر شماره: 1821436 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 08:41 |
2,780 |

0نظرات

در جلسه صبح دیروز شورای تامین استان تهران اعلام شد که بازی فینال جام حذفی قرار است یا خارج از تهران و یا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

با وجود اینکه شورای تامین استان تهران هنوز موضع رسمی خود را در خصوص برگزاری این دیدار در تهران و همچنین با حضور هواداران اعلام نکرده و جمع بندی لازم را در این خصوص انجام نداده است، اما مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تماشاگران مسابقه نساجی آلومینیوم را اعلام کردند.