فینال جام حذفی با تماشاگران بود

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران خبر داد و تعداد دقیق این مسابقات را اعلام کرد. هواداران در بازی آلومینیوم و نساجی صبح سه شنبه مشخص می شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب اخبار ضد و نقیض برگزاری دیدار فینال جام حذفی با حضور تماشاگران در 24 ساعت گذشته، سرانجام مدیر کل حراست ورزش و جوانان اراک اعلام کرد. تیم های آلومینیوم و نساجی با تماشاگران بازی کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باید دید صبح امروز شورای تامین استان تهران چه تصمیمی خواهد گرفت و در صورت رضایت از حضور هواداران در دیدار گذشته، چند تماشاگر اجازه حضور خواهند داشت.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران خبر داد.

در جلسه صبح دیروز شورای تامین استان تهران اعلام شد که بازی فینال جام حذفی قرار است یا خارج از تهران و یا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


سرویس خبر شماره: 1821431 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 00:41 |
3,056 |

0نظرات

با وجود اینکه شورای تامین استان تهران هنوز موضع رسمی خود را در خصوص برگزاری این دیدار در تهران و همچنین با حضور هواداران اعلام نکرده و جمع بندی لازم را در این خصوص انجام نداده است، اما مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تماشاگران مسابقه نساجی آلومینیوم را اعلام کردند.