قابلیت تغییر زمان بازی فولاد و گل گهر به دلیل گرد و غبار

هوای اهواز و استان خوزستان غبارآلود است که ممکن است دیدار فولاد و گل گهر را به تاخیر بیندازد.


سرویس خبر شماره: 1822466 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 21:29 |
183 |

0نظرات

شدت گرد و غبار حتی باعث به تعویق افتادن یکی از مسابقات لیگ برتر شد. تیم فوتبال صنعت نفت که برای بازی با شهر خودرو به مشهد مقدس سفر کرده بود، به دلیل گرد و غبار، آلودگی بیش از حد هوا و دید نامناسب قادر به پرواز نبود و به همین دلیل بازی 24 ساعته به تاخیر افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استان خوزستان و شهر اهواز چند روزی درگیر هوای غبارآلود بودند. مرکز پایش، پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی کشور نیز تا روز چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک را برای استان خوزستان عراقی و گرد و غبار محلی پیش بینی کرد.

با تداوم پدیده گرد و غبار در 14 شهر خوزستان، میزان گرد و غبار روز دوشنبه در اهواز به 33 برابر حد مجاز رسید. به همین دلیل کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان تمامی مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بانک ها و ادارات استان را به دلیل شدت بالای آلودگی هوا تعطیل کرد.

حالا همین مشکل باعث شده تا دیدار دو تیم فولاد و گل گهر در هاله ای از ابهام قرار گیرد. سیرجانی هایی که قرار است تا ساعاتی دیگر به اهواز پرواز کنند در وضعیت نابسامانی به سر می برند.

اعضای تیم گل گهر تا دقایقی دیگر برای دیدار با فولاد راهی فرودگاه می شوند اما مشخص نیست این تیم پرواز خواهد کرد یا خیر. شدت گرد و غبار در اهواز ممکن است جلسه را به تاخیر بیندازد.



مجله اخبار فوتبال داخلی