قانون جنجالی فوتبال ایران تغییر نخواهد کرد


سرویس خبر شماره: 1951319
26 جولای 1402 @ 5:55 بعد از ظهر
7.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

تاج: همه باشگاه ها جوان شده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اعتراض نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به کمبود بازیکن با قوانین جدید گفت: این قانون (19 بازیکن بالای 23 سال) در کارگروه نقل و انتقالات که مدیران و نمایندگان باشگاه در آن حضور داشتند به تصویب رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه جلسه معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه لیگ برتر درباره اعتراض برخی سرمربیان به در نظر گرفتن قانون 19 بازیکن بزرگسال برای تیم هایی که دست بسته بودند، اظهار داشت: برای گرفتن بازیکن ، توضیح داده است: فصل تغییر این قانون نیست و اجرا شده است و همه باشگاه ها آن را انجام می دهند.

تاج یادآور شد: دیروز به من گفتند در صورت امکان در این قانون تجدید نظر کنید، اما آنچه مشخص است و همه بر آن تاکید می کنیم و به وضوح می بینیم، کاهش جدی و صددرصدی هزینه های باشگاه ها در فصل جاری است. اگر این کار را نمی کردیم، نمی دانستیم پول قراردادها کجا می رود. میانگین سنی کاهش یافته و سرعت دویدن افزایش یافته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: طبق قانون باید 19 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب حضور داشته باشند که این امر به جوانان لیگ برتری کمک می کند و با جوانان باشگاه ها همخوانی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به انتقاد از قانون نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

قانون جنجالی فوتبال ایران تغییر نخواهد کرد