قانون علیه پاری سن ژرمن یک ماه برای خلاص شدن از موجودی اضافی

قانون فقط به باشگاه پاریسی اجازه می دهد تا خارج از ترکیب تا پایان نقل و انتقالات تابستانی تمرین کند و در صورت عدم انتقال به باشگاه دیگری باید از اول سپتامبر و پس از پایان نقل و انتقالات به ترکیب اضافه شوند. دوره برای کادر فنی مطلوب نخواهد بود. از این میان تنها واینالدوم از رم پیشنهاد جدی دریافت کرده و به زودی انتقال او نهایی خواهد شد. باید دید سرنوشت چهار بازیکن دیگر چه خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود که این باشگاه دیگر جایی برای بازیکنانی نیست که حقوق بالایی دریافت می کنند اما کارآمد نیستند. وی تاکید کرد که بازیکنان مازاد باید باشگاه را ترک کنند. ناکامی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بازیکنان را سختگیرتر کرد.

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، زمانی که در لیل بود، چنین برنامه ای برای بازیکنان مازاد داشت. هیچ کدام از آنها اجازه تمرین با تیم را نداشتند و مجبور بودند در ساعات مختلف به اردو بیایند. پاری سن ژرمن هنوز یک ماه فرصت دارد تا این بازیکنان را بفروشد یا به باشگاه دیگری قرض دهد.

پاری سن ژرمن به تازگی از اردوی ژاپن بازگشته و خود را برای سوپرکاپ فرانسه مقابل نانت آماده می کند. این دیدار فردا برگزار می شود. در این بازی قطعا پنج بازیکن غایب خواهند بود و با این تیم به تور ژاپن نرفتند. کورزاوا، جولیان دراکسلر، جینی واینالدوم، رافینیا و تیلو کرر در لیست مازاد پی اس جی هستند و جالب اینجاست که این پنج بازیکن نه تنها جدا از هم تیمی های خود تمرین می کنند، بلکه برنامه کاری نیز دارند.


سرویس خبر شماره: 1835903
آگوست 8, 1401 @ 2:45 بعد از ظهر
324 امتیاز خبر

0نقطه نظر

PSG تنها یک ماه فرصت دارد تا برای پنج بازیکن مازاد خود تیم جدیدی پیدا کند.