قبل از جام جهانی مسی از رونالدو جلوتر بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی به عنوان شخصیت اصلی و رهبر کاریزماتیک و موثر تیم ملی آرژانتین، مهمترین نقش را در سومین قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی ایفا کرد، اما کریستیانو رونالدو جام جهانی ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشته است. . اتفاق تلخی برای ستاره پرتغالی رخ داد که بلافاصله پس از فسخ قرارداد او با منچستریونایتد رخ داد.

آگوئرو که یک سال پیش به دلیل بیماری قلبی مجبور به ترک فوتبال شده بود، در کنار تیم ملی آرژانتین در قطر حضور داشت تا از پیروزی تیم ملی کشورش لذت ببرد. وی در سخنان خود گفت: شکی نیست که بهترین فوتبالیست جهان کیست. فکر می کنم حتی قبل از شروع این جام جهانی همه چیز مشخص بود. کریستیانو فوتبال منحصر به فردی داشت و یک ورزشکار کامل است. اما لئو بدون شک بهترین بود و بهترین است“.


سرویس خبر شماره: 1860564
30 دسامبر 1401 ساعت 19:40
4.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سرخیو آگوئرو:

سرخیو آگوئرو، هم تیمی سابق مسی در تیم ملی آرژانتین مدعی است که حتی قبل از شروع جام جهانی قطر، مسی ثابت کرده بود که بهترین فوتبالیست جهان است و قبل از درخشش در این جام جهانی، مایل ها جلوتر از رقیب سنتی خود، کریستیانو رونالدو. . آگوئرو همچنین می گوید با وجود اینکه برخی با تمرکز بر هت تریک کیلیان امباپه در فینال جام جهانی در روزهای اخیر سعی دارند او را رقیب جدید مسی بدانند، ستاره فرانسوی هنوز در حد لئو مسی نیست.

1783830

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین مدعی شد که لیونل مسی حتی قبل از جام جهانی قطر، فرسنگ ها از کریستیانو رونالدو جلوتر بوده است.

قبل از جام جهانی مسی از رونالدو جلوتر بود

ستاره سابق آرژانتین در ادامه گفت: “در مورد کیلیان چه بگویم؟ او در فینال جام جهانی سه گل زد و یک پنالتی حساس را به ثمر رساند. او جام جهانی فوق العاده ای هم داشت. اما عصای پادشاهی فوتبال در دست لئو است. امباپه تنها 23 سال سن دارد و تاکنون یک قهرمانی جهان و یک نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد. من شک ندارم که او افتخارات بیشتری کسب خواهد کرد زیرا هم با استعداد و هم رقابتی است.”

1783831



مجله اخبار فوتبال خارجی