قدوس یک پنالتی زد، برنتفورد شکست خورد

برنتفورد که بازی را با گل دقیقه 3 اوان تونی ستاره خط مقدم خود شروع کرد، در اواخر نیمه اول حملاتی داشت که دو ضربه به سامان قدوس زد و یکی از ضربه های سر او به تیرک دروازه گیلینگهام برخورد کرد و متاسفانه تبدیل به گل شد. هدف.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ کاپ انگلیس، شاگردان برنتفورد در حالی که برای اولین بار در این فصل سامان قدوس را در ترکیب اصلی خود دارند، سه شنبه شب ها ساعت 11 در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم گیلینگهام می روند. : 15 بعد از ظهر

برنتفورد در حضور 90 دقیقه ای هافبک ایرانی خود مغلوب گیلینگهام شد.

قدوس یک پنالتی زد، برنتفورد شکست خورد

در نیمه دوم، گیلینگهام توانست نتیجه را پشت سر بگذارد تا پس از تساوی 1-1 تیم ها در 90 دقیقه و بر اساس قوانین لیگ کاپ انگلیس، بازی مستقیماً در محل به ضربات پنالتی کشیده شود. در طول زمان.

برنتفورد که در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس 3 تساوی و سه باخت داشته است، نتوانست به ناکامی خود در جام اتحادیه پایان دهد و از تیم بیستم جدول لیگ 2 انگلیس، سه لیگ پایین تر از لیگ برتر، شکست خورد. لیگ.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پنالتی دوم برنتفورد را سامان قدوس به گل تبدیل کرد و هر دو تیم تا پنالتی پنجم موفق به گلزنی شدند اما پنالتی ششم توسط برنتفورد به هدر رفت تا گیلینگهام با نتیجه 6 بر 5 پیروز شود و به مرحله حذفی لیگ کاپ انگلیس راه یابد.


سرویس خبر شماره: 1852611
18 نوامبر 1401 ساعت 02:51 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر