قراردادم را با استقلال دستکاری کرده بودند/ وجدانم را زیر پا گذاشته بودند تا علیه من جو ایجاد کنند


اگرچه در حال حاضر آندرانیک تیموریان یکی از دستیاران امیر قلانوی در تیم ملی است، اما روابط این دو نفر در نیمه دوم سال 93 و بهار 94 اصلا خوب نبود به طوری که تیموریان طی مصاحبه ای تند با خبروزی. در 10 اردیبهشت 1398 به شدت از سرمربی تیم انتقاد کرد و از کادر فنی استقلال انتقاد کرد. با هم گزیده ای از کلمات آندرانیک تیموریان را می خوانیم:

  • در مدتی که از استقلال رفتم هیچ وقت علیه این تیم صحبت نکردم اما نمی دانم چرا کادر فنی شکست خورده استقلال به هرکسی که از این تیم می رود حمله می کند!
  • من در تمام مدتی که استقلالی بودم به آقای شاهرخ بیانی احترام می گذاشتم اما وقتی علیه من مصاحبه کرد واقعا عصبانی شدم. آقایان استقلالی از پول چیزی نگویند!
  • سرمربی استقلال به من گفت برای استقلال بازی نکردی چون حقوق نگرفتی! اگر می خواستم به خاطر پول مستقل بمانم، رفتارم متفاوت بود. آندرانیک تیموریان در دو فصل به دلیل استقلال بیش از 2 میلیارد تومان هزینه کرد.
  • نمی دانم چرا کادر فنی استقلال همچنان به دنبال مقصر است. از من گفته می شد که آندرانیک تیموریان نمی خواست جام استقلال را ببرد! آیا من یک شعبده باز هستم که چنین توانایی داشته باشم؟! از استقلال رفتم چون شخصیت من را هدف گرفته بودند. شاید باورتان نشود اما در قرارداد من دخالت کردند اما من به دلایل استقلال چیزی نگفتم.
  • ناکامی استقلال مدیون مربیان این تیم است نه بازیکنانش

تونل امروز از زمانی دیگر: اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر/مهمان عجیب جشن قهرمانی آبی ها در ورزشگاه آزادی

تور خبری آندرانیک تیموریان: قراردادم با استقلال دستکاری شد/ وجدانم را زیر پا گذاشتند تا علیه من جو ایجاد کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال