قرارداد با پرسپولیس؟ فقط میتونم بگم افتخاره / اسم مستعار ندارم ولی سیدجلال واقعا سوپرمن بود

جورجی من، سیدجلال سوپرمن!

گئورگی گلسیانی درباره دورنمای حضور در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس و رویارویی با حریفانی چون استقلال و سپاهان صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

همیشه دنبال چالش بودم

حضور یک بازیکن گرجستانی با سابقه در فوتبال باشگاهی این کشور باعث شده تا هواداران این تیم کمتر نگران خداحافظی سیدجلال باشند.

رقابت با استقلال و سپاهان

وی درباره عنوان هوادار سوپرمن پرسپولیس به سیدجلال و اینکه دوست دارد چه عنوانی دریافت کند، گفت: چه عنوانی برای من خواهد بود!؟ خوب این چیزها به هواداران تیم بستگی دارد. من فقط جورجی هستم، اما سیدجلال واقعا سوپرمن است. او یکی از بهترین هایی است که تا به حال دیده ام م. حالا او مربی شده است و باید از توصیه های او استفاده کنم.

بالا؟! ابتدا تیم، سپس موفقیت شخصی

نمی توانم بگویم در آینده در طول مسابقات چه اتفاقی برای من خواهد افتاد. مدافع 1 متر و 93 سانتی متری پرسپولیس با بیان اینکه انتظار دارد او به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر از روی ضربات ایستگاهی برای تیمش گلزنی کند، گفت: تنها چیزی که مشخص است و می توانم بگویم این است که من تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد. مهمترین چیز این است که تیم در مسابقات پیروز شود، سپس دستاوردهای فردی در نظر گرفته شود. وقتی تیم برنده می شود، میلیون ها هوادار خوشحال می شوند و این از هر چیز دیگری ارزشمندتر است.

گلسیانی در پاسخ به این سوال که آیا تنها استقلال و سپاهان را جدی ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی می داند، گفت: فصل پیش رو خیلی خاص است. تیم هایی که قرار است با آنها رقابت کنیم بازیکنان خوبی دارند. لیگ سختی در انتظار ما است و هیچ دیدار آسانی وجود نخواهد داشت

مدافع تازه وارد پرسپولیس درباره قبول پیراهن پرسپولیس گفت: خیلی فکر می کنم، جز افتخار چه حرفی بزنم، اما واقعا هیچ چیز بهتر از این نیست که خیلی خوشحالم که پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتم. به وضوح از امضای قرارداد با پرسپولیس خوشحالم. من مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید لیگ برتر و جام حذفی هستم. انتظار دارم این مسابقات شروع شود و هر مسابقه را با هواداران آماده کنم. من همیشه آماده پذیرش چالش های جدید و پذیرش آنها هستم. هر روز برای بازی با پیراهن این تیم آماده می شوم.

قرارداد با پرسپولیس؟  فقط میتونم بگم افتخاره / اسم مستعار ندارم ولی سیدجلال واقعا سوپرمن بود

رضا درویش پس از امضای قرارداد با علیرضا بیرانوند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مرتضی پورعلیگنجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی، همچنان به دنبال گزینه ای مستحکم برای خط دفاعی تیمش بود تا اینکه بازیکن سپاهان اصفهان گئورگی را به خدمت گرفت. گلسیانی در تهران و او را با پیراهن قرمز پایتخت پوشاند.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: من اهل پیش بینی نیستم. من اصلا دوستش ندارم. من تلاش می کنم و منتظر بازی ها هستم. می دانم که هر چه از بازی به بازی دیگر می رویم، اتفاقات بهتری یکی پس از دیگری رخ می دهد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

قرارداد با پرسپولیس؟  فقط میتونم بگم افتخاره / اسم مستعار ندارم ولی سیدجلال واقعا سوپرمن بود

پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی چالش انتخاب جانشین برای سیدجلال حسینی را در پیش گرفت.

گلسیانی درباره جو رختکن تیمی مثل پرسپولیس گفت: جو فوق العاده ای در بین بازیکنان حاکم است. همه به هم نزدیک شدیم. ما با هم دوست هستیم و می دانیم که هدف دیگری جز برد نیست. این یکی از بهترین موقعیت هایی است که داشتم. امیدوارم بتوانیم این جو را تا پایان مسابقات حفظ کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع پیشکسوت فوتبال ایران پس از کسب عناوین مختلف لیگ در فوتبال باشگاهی کشور که بیشتر آنها با پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام بود، تصمیم گرفت با مستطیل سبز خداحافظی کند تا یحیی گل محمدی برود. برای گزینه های دیگر برای پر کردن جای خالی خود. .