قرارداد تاریخی اولین ورزشگاه ملی کرواسی


سرویس خبر شماره: 1948279
13 جولای 1402 ساعت 03:30
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با حضور نخست وزیر کرواسی و زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی این کشور قرارداد ساخت کمپ مدرن تیم ملی فوتبال کرواسی امضا شد.

قرارداد تاریخی اولین ورزشگاه ملی کرواسی

نخست وزیر کرواسی در این مراسم گفت: دولت زمین های لازم را برای ساخت کمپ اهدا کرده است، این کمپ برای تیم های ملی و ورزشکاران دیگر رشته ها قابل استفاده خواهد بود و با همکاری یوفا و فیفا در حال ساخت این کمپ هستیم. با تشکر از Zvonmir Boban و Alexander Ceferin برای همکاری.

در مراسم امضای قرارداد ساخت این ورزشگاه جدید که با حضور زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی و آندری پلنکوویچ، نخست وزیر کرواسی، وزیر توسعه و شهرسازی این کشور برگزار شد. برنامه ریزی اعلام کرد این ورزشگاه و کمپ تیم ملی در شهر ماکسیمیر ساخته می شود.

1893999

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی کرواسی دارنده مدال برنز جام جهانی قطر به زودی دارای کمپی مدرن و ورزشگاه ملی نوساز خواهد بود که به این تیم اختصاص خواهد یافت. رسانه های کرواسی قرارداد ساخت این ورزشگاه و اردوی تیم ملی را قراردادی تاریخی در فوتبال کشورشان می دانند.

رسانه های کرواسی می گویند تیم ملی فوتبال این کشور که یکی از بهترین تیم های ملی جهان است، 20 سال است که برای داشتن کمپ و استادیوم مدرن درخواست همکاری دولت را دارد. زلاتکو دالیچ در این مراسم گفت: پس از 20 سال کمپ و ورزشگاهی را خواهیم داشت که شایسته آن هستیم، آینده ورزش ما اکنون درخشان تر از آنچه بود خواهد بود.

1894000



مجله اخبار فوتبال خارجی