قرارداد کیم مین جائه من یونایتد با دیوید هانکو جانشین ناپولی پذیرفته شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

ناپولی دیوید هانکو، مدافع میانی اسلواکی را به عنوان جانشین خود برای کیم مین جائه، هدف منچستریونایتد معرفی کرده است.

مدافع میانی ناپولی تنها یک فصل است که در ایتالیا حضور داشته و تابستان گذشته با مبلغ 18 میلیون یورو از فنرباغچه به این تیم پیوست.

با اولین انتقال تابستانی اریک تن هاگ “تایید شده” شیاطین سرخ با باز شدن پنجره نقل و انتقالات در روز چهارشنبه توجه خود را به سایر زمینه های کلیدی معطوف خواهند کرد.



https://thepeoplesperson.com/2023/06/13/kim-min-jae-man-united-deal-accepted-with-napoli-signing-replacement-david-hancko-265239/ منبع:

مجله ناپولی می گوید فاینورد برای جانشینی هانکو 23 میلیون یورو طلب خواهد کرد و پیشنهاد اولیه ناپولی نزدیک به 18 میلیون یورو خواهد بود.

طرف سری A هستند گزارش شده است آماده به خدمت گرفتن مدافع آینده دار فاینورد در انتظار از دست دادن ستاره کره جنوبی خود است.

گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن کره جنوبی قبلاً با شرایط شخصی به ارزش 9 میلیون پوند در هر فصل و حقوق 175 هزار پوند در هفته موافقت کرده است.

این ملی پوش اسلواکی پیش از این در سری آ بازی کرده و از سال 2018 تا 2021 پنج بار برای فیورنتینا به میدان رفته است.

رویکرد ناپولی برای جذب هانکو در نهایت می تواند نشان دهنده پایان دادن به تعقیب طولانی مدت یونایتد برای کیم باشد که چند ماه است ادامه دارد.

انتقال کیم مین جائه به منچستریونایتد با پرداخت بند فسخ 50 میلیون یورویی او در لیگ برتر، روز به روز نزدیک تر می شود.

این بازیکن 25 ساله پیش از انتقال دائمی به تیم چک، مدتی را به صورت قرضی در اسپارتا پراگ گذراند.

گمانه زنی ها در مورد خروج کیم مین جائه با جابجایی کامیون ها که اثاثیه خانه او در ناپل را برداشته اند، بیشتر شده است.

به گزارش ایل متینو، قراردادی با منچستریونایتد انجام شده است “پذیرفته شده” و در 1 ژوئیه تکمیل خواهد شد، مدافع در نظر گرفته شده است “یک بازیکن سابق.”