قربان علیپور: قلعه نویی نگاه تنگ نظری به لیگ دارد


سرویس خبر شماره: 2018783
14 مه 1403 در 9:45 ق.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که با جدیت به مسابقات لیگ برتر نگاه می کند.

قربان علیپور: قلعه نویی نگاه تنگ نظری به لیگ دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلانویی از کادر فنی خود خواسته است تا دیدارهای لیگ برتر را از نزدیک بررسی کنند و در این بین برخی از مسابقات نیز با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه ها از نزدیک بررسی می شود. علی اصغر قربان علیپور به همین منظور او هر هفته در یک ورزشگاه دیده می شد و در هفته بیست و پنجم نیز دیدار جذاب و سرنوشت ساز هواداران و صنعت نفت را از نزدیک دنبال می کرد.

قربان علیپور در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی در دیدار هواداران با صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه ای که بین مربیان تیم ملی به اشتراک گذاشته شد، دیدار هوادر و صنعت نفت آبادان را از نزدیک مشاهده کردم تا انشالله پیگیر لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص حساسیت مسابقات لیگ برتر گفت: وقتی به هفته 25 و بعد از آن می رسیم، نزدیکی به امتیازات و حساسیت مسابقه افزایش می یابد که نشان دهنده کیفیت لیگ ما است و ثابت می کند که رقابت در سطح بالایی داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: نمی توان گفت هیچ مسابقه ای حساس نیست و مطمئن باشید همه مسابقات اهمیت زیادی دارند و این موضوع نشان دهنده پویایی لیگ و کیفیت بالای فوتبال ایران است. .

قربان علیپور تاکید کرد: ما تا حد امکان مسابقات را زیر نظر داریم و بلافاصله بعد از پایان مسابقات، گروه کادر فنی تیم ملی در ساختمان پاک تشکیل جلسه داده و بازیکنان را به صورت تصویری آنالیز می کنند و انشالله با دقت نظر بهترین بازیکنان انتخاب خواهند شد. چشم آقای قلانوی و امیدوارم بتوانیم برای جامعه فوتبال ایران مثمر ثمر باشیم.

این عضو کادر فنی امیر قلعه نویی درباره روند جوانسازی تیم ملی گفت: 100 درصد این کار ادامه دارد و جوانسازی نیز در اردوی قبلی انجام شده است. فوتبال بحث سنی نیست و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد. اما ما یک پروسه تعریف کردیم و اسامی بازیکنان 25 سال به بالا، 23 تا 25 سال، 21 تا 23 و زیر 21 سال مشخص شد و کادر فنی تیم ملی آنها را از نظر فیزیکی، تاکتیکی و تاکتیکی لیست کرد آمادگی فنی و در پرونده لحاظ شده و هر بازیکن برای شرکت در اردو نمرات خود را کسب می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی