قرعه کشی تیم بدون سرمربی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسابقات مقدماتی فوتبال زیر 23 سال آسیا در 11 گروه از 22 شهریور ماه سال جاری تا 30 شهریورماه برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1937480
24 مه 1402 در 07:34 ب.ظ
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در 13 خرداد ماه حریفان تیم امید مشخص می شوند

44 تیم در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت که به لطف نتایج تیم امید با هدایت مهدی مهدوی کیا در دور گذشته، ایران اکنون در جایگاه دوم قرار دارد. تیم زیر 23 سال ایران طبق رده بندی AFC در رده دوازدهم قرار دارد و به همین دلیل در رده دوم قرار دارد.

از بین 44 کشوری که قرار است در مرحله مقدماتی بازی کنند، حضور تیم قطر به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در فینال قطعی است. نحوه صعود به این صورت خواهد بود که از هر گروه 11 تیم اول صعود کرده و سپس 4 تیم برتر گروه دوم به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

جالب اینجاست که تیم زیر 23 سال ایران در شرایطی باید خود را برای رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده کند که بازی های آسیایی از اول مهرماه آغاز می شود و فدراسیون فوتبال هنوز سرمربی تیم امید را مشخص نکرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بر این اساس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در دعوت نامه ای از فدراسیون های عضو خواسته است تا نمایندگان خود را برای شرکت در قرعه کشی این رقابت ها که 13 خرداد ساعت 15 به وقت محلی در مقر کنفدراسیون فوتبال برگزار می شود، معرفی کنند.

همچنین وضعیت تیم های چین، افغانستان، ماکائو، کره شمالی، برونئی، گوام و پاکستان به دلیل عدم حضور در جدول رده بندی در روز قرعه کشی مشخص می شود. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2024 در قطر برگزار می شود اما هنوز تاریخ دقیق این رقابت ها مشخص نشده است.

شاگردان امید خرداد حریفان خود را در مرحله مقدماتی مسابقات آسیایی خواهند شناخت.

قرعه کشی تیم بدون سرمربی!