قطر در برابر 10 میزبان جام جهانی طلسم را شکست

در 21 دوره گذشته جام جهانی در 11 دور، تیم های میزبان در بازی افتتاحیه به میدان نرفتند، اما در 10 دور دیگر که اولین بازی با حضور تیم میزبان برگزار شد، هیچ یک از آنها بازی را ترک نکردند. میدان با ضرر

تیم ملی قطر بر خلاف بسیاری از میزبانان جام جهانی که در کشورشان قهرمان شده اند، احتمالا امسال بدترین عملکرد را در بین همه میزبانان خواهد داشت و می تواند این بازی ها را بدون امتیاز به پایان برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی با دیدار تیم های ملی قطر و اکوادور از ساعت 19:30 عصر یکشنبه در ورزشگاه البیت آغاز شد و با شکست 2 بر صفر آنابی پوشان به پایان رسید. یک آمار منفی در برابر آنها ثبت شد.

چهار سال پیش تیم ملی روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی با نتیجه 5 بر صفر مقابل عربستان پیروز شد و در جام جهانی 2014 برزیل نیز با نتیجه 3 بر 1 کرواسی را شکست داد. قبل از آن آفریقای جنوبی آنها در بازی افتتاحیه سال 2010 مقابل مکزیک به تساوی 1-1 دست یافتند.

شاگردان فلیکس سانچز که سه سال پیش قهرمان جام ملت های آسیا شدند و با یک اردوی هشت ماهه و دیدارهای تدارکاتی متعدد با تیم های برتر خود را برای جام جهانی 2022 آماده کردند، در اولین بازی خود با عملکرد ضعیف ناکام مانده و تنها خلق کردند. دو شانس جدی آنها همچنین مجبورند قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کنند.


سرویس خبر شماره: 1854567
29 نوامبر 1401 @ 22:39 |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قهرمانی، شاید بدترین در تاریخ؛

قهرمان آسیا در مراسم افتتاحیه اولین تیم میزبان جام جهانی معرفی شد.

قطر در برابر 10 میزبان جام جهانی طلسم را شکست

تیم ملی قطر دو بازی دیگر در مرحله گروهی جام جهانی مقابل تیم های قدرتمند سنگال و هلند برگزار می کند که بعید است از هر دو بازی یک امتیاز کسب کند و اگر این اتفاق بیفتد ضعیف ترین تیم تاریخ جام جهانی نیز خواهد شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی