قطر در تصاحب منچستریونایتد تقویت شد زیرا پیشنهاد مورد حمایت عربستان سعودی به دست نیامد – اخبار و اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

پیشنهاد رتکلیف توسط گلدمن ساکس و جی پی مورگان پس از اینکه تاجر بریتانیایی خدمات هر دو شرکت سرمایه گذاری را برای استفاده از تامین مالی بدهی حفظ کرد، حمایت می شود.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/19/qatar-receives-major-boost-in-man-united-takeover-as-saudi-backed-bid-fails-to-arrive-259985/ منبع:


طبق گزارش جدید، سرمایه‌گذاران قطری علاقه‌مند به تصاحب کامل منچستریونایتد به رهبری شیخ جاسم بن حمد بن جابر آل ثانی، تلاش‌های خود را افزایش داده‌اند، زیرا پیشنهادی با حمایت عربستان سعودی به گروه راین ارائه نشده است.

روز جمعه، آل ثانی در بیانیه ای تایید کرد که سازمان Nine Two او پیشنهاد خود را برای در اختیار گرفتن کنترل اولدترافورد ارائه کرده است.

تصور می‌شود که در حالی که به فرصت نگاه می‌شد، تصرف اخیر نیوکاسل یونایتد مستقر در عربستان – و تضاد منافعی که ممکن بود ایجاد شود – وضعیت را ناخوشایند کرد.

مایک کیگان از دیلی میل گزارش‌ها حاکی از آن است که قطری‌ها از موفقیت‌آمیز بودن پیشنهاد خود مطمئن هستند و با شکست ریاض در تایید مشارکت آنها در مناقصه شیاطین سرخ، خوشحال شده‌اند.

Peoples Person چند روز پیش گزارش داد که سرمایه گذاران قطری نسبت به پیشنهادی که منشا آن از عربستان سعودی است، محتاط هستند.

رقیب اصلی آل ثانی در کنترل یونایتد همچنان سر جیم رتکلیف است.

علی‌رغم ابراز علاقه اولیه طرف‌های خاورمیانه و دسترسی به داده‌های مالی، هیچ پیشنهادی ارائه نشده است.»

آل ثانی همچنین قول داد که اولدترافورد و زیرساخت های باشگاه را بازسازی کند.

کیگان می گوید: “هیچ حرکتی با حمایت عربستان سعودی برای منچستریونایتد صورت نگرفته است تا شانس پیشنهاد قطری ها برای این باشگاه افزایش یابد.”

میلیاردر INEOS همچنین تأیید کرد که پیشنهاد خود را ارسال کرده است. در بیانیه رتکلیف آمده است که او می خواهد منچستر را به منچستریونایتد بازگرداند.

بیانیه آل ثانی متضمن تعهد به تخصیص بودجه قابل توجه برای بهبود تیم های تیم های مردان و زنان و همچنین مجموعه جوانان بود.